Gå til innhold

Jeg skal ut å løpe...men hva skal jeg ha på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg løpebukser og løpesko. Men hvordan bør jeg kle meg oventil?

Har ikke mer penger til å kjøpe klær nå så jeg må ta det jeg har. Så når det er ca. 5 grader ute, hvordan kler jeg meg da? Noen råd??

Anonymous poster hash: 40fea...3cd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tynn ulltrøye og en fleecegenser eller en treningsjakke :)

Skrevet

Ved den temperaturen pleier jeg å ha på med en trøye i superundertøy eller ull, og en colleagegenser, fleecejakke el over. Dersom det er under 0 grader har jeg på meg stilongs under treningsbuksen. Jeg foretrekker også å ha på meg lue dersom det er under 8-12 grader.

Anonymous poster hash: 15090...e51
Skrevet

Med 5 pluss ute ville jeg tatt en supertrøye og en tynn treningsjakke. Har du ikke det, tar du en tynn bomullsgenser, en t-skjorte over og en collegegenser utenpå. Tynn buf er genialt, den kan du ha over hals/øre etter behov.

Det er jo kjølig når du starter, men tro meg, du blir varm når du løper.

Skrevet

Har du superundertøy eller ullundertøy? Jeg foretrekker ull, også superundertøy utenpå også vindjakke utenpå der,- på overkroppen. Vil tro at ei kort ullunderbukse holder under løpebuksa, hvis den er for vinter..

Men nå ser jeg at det står 5grader..Antar det da er 5pluss?

Uansett ville jeg satse på "vintertights",- da trenger man ikke mer under, er det vanlig tights, ville jeg hatt et lag superundertøy eller kort ullundertøy på bena. Oventil, ulletrøye og vindjakke,- og buff over ørene og evt fingervotter om du er som meg :) Tekniske sokker i joggeskoene er greit. Jeg bruker tynne ullsokker fra det er rundt 5grader,- og det holder også om det er 20 minus :)

Anonymous poster hash: 15805...b01
Skrevet

Ved 5 grader hadde jeg droppet ulltrøya og kun hatt treningsjakke/fleece over vanlig trøye. Bruker ikke ull før det er minusgrader, men her foretrekker man jo forskjellig.

Anonymous poster hash: 656c6...a66

Skrevet

Støtter svarene du har fått og høyner med hansker! Blir alltid kald, tørr og rød på hendene uten.

Anonymous poster hash: 1400a...cc0

Skrevet

Noe sexy!

Anonymous poster hash: bd5fa...618
Skrevet

Tusen takk for råd. Jeg har ikke noe ulltøy så det blir utelukket å kjøpe det. Men jeg har noen treningstopper som "puster" og så har jeg en hel haug med collegegensere/jakker. Ikke noe fleece heller. 

Jeg får prøve med tre lag; t-skjorte, en tynn genser og en collegejakke utenpå. 

Og noe på hendene ja, det var lurt. 

takk for gode råd :)

PS. Ja, sexy ja...det hadde jeg ikke tenkt på. Man vet jo aldri hvem man møter på der ute. LURT ;)

Skrevet

Den sexy collegejakkefrua, hehe ;) God joggetur!

Skrevet

Den sexy collegejakkefrua, hehe ;) God joggetur!

En vet aldri hva som funker vettu :D

Hilsen HI!

Skrevet

Jeg foretrekker en skibakke eller treningsjakke forran en collegejakke. Det er viktig med noe med lommer der jeg kan ha telefonen og der jeg kan stappe vantene når jeg har blitt skikkelig varm.

Anonymous poster hash: 925f8...2bf

Skrevet

Jeg foretrekker en skibakke eller treningsjakke forran en collegejakke. Det er viktig med noe med lommer der jeg kan ha telefonen og der jeg kan stappe vantene når jeg har blitt skikkelig varm.Anonymous poster hash: 925f8...2bf

ikke skibakke men skijakke

Anonymous poster hash: 925f8...2bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...