Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #51 Skrevet 17. januar 2014 Tør dere overhysteriske damer å bade ungene deres? Hva om dere besvimer, får blodpropp eller lignende og faller om? Barnet kommer garantert til å drukne! Ærlig talt, det er lov å bruke skjønn! Kan umulig være verre å løpe over veien og kjøpe et brød enn å sette seg hos naboen med baby callen på. Anonymous poster hash: 58134...254
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #52 Skrevet 17. januar 2014 Til dere som frykter eksplosjon/brann mens dere er inne og betaler bensin. Tar dere med dere selv og alle ungen inn når mannen går inn for å betale??? Bilen kan jo ta fyr da også...? Anonymous poster hash: 7255e...eeb
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #53 Skrevet 17. januar 2014 HYSTERI. Klart det går greit hi Anonymous poster hash: 35fc1...c7f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #54 Skrevet 17. januar 2014 Jeg er enig i at man i utgangspunktet ikke forlater en baby (selv om jeg synes rett over veien med babycall er helt greit), men jeg synes noen av begrunnelsene deres er helt på jordet. Man kan ikke forlate baby hjemme i tilfelle man blir påkjørt? Er det noe bedre å bli påkjørt med babyen på armen da? Anonymous poster hash: cfe66...263
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #55 Skrevet 17. januar 2014 Mange foreldre som gjør så mye rart. Hadde jeg kjent deg, og truffet deg i nærbutikken, mens barnet ditt lå hjemme alene uten tilsyn, så hadde du nok fått en telwfon fra barnevernet ja👼 Anonymous poster hash: 3a42d...b91
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #56 Skrevet 17. januar 2014 Har lyst til å si nei så kom jeg på at jeg har gjort akkurat dette. Skulle lage kake til bursdagen til barnet dagen etter og manglet en viktig ingrediens. Babyen var lagt for kvelden. Jeg ringte pappan på jobb og sa fra og at jeg ringte tilbake på retur for å sjekke inn. Enn om du blir påkjørt og ingen vet om babyen hjemme? Gikk med klump i magen og babycallen sluttet og virke da jeg hadde krysset veien. Ikke noe jeg ville gjort igjen med mindre jeg måtte. Anonymous poster hash: 2bc5f...ae9
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #57 Skrevet 17. januar 2014 Forresten, dere som mener det er uforsvarlig å la barna sitte i bilen mens dere betaler bensinen, lar dere barna sitte fastspent i bilen mens dere fyller bensin? For det er da risikoen er størst for at det skal ta fyr, ikke mens dere er inne og betaler. Anonymous poster hash: cfe66...263
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #58 Skrevet 17. januar 2014 Nei Anonymous poster hash: a3b62...aba
Hjertefru Skrevet 17. januar 2014 #59 Skrevet 17. januar 2014 Slutt å diskutere dette no da.... er lei! Bruk sunn fornuft, ikke mulig å lage regler på alt. Da ender vi opp med å sitte å diskutere sånn.... Greit å hente post, sitte i hagen, hvor mange meter kan vi gå osv osv. Listen er uendelig. Folk er forskjellige, alle situasjoner må vurderes for seg. Så lenge vi er påkoblet sunn fornuft og kjenner på magefølelsen hva som er greit går hver og en av oss ta ansvar for egne valg. Det er livsfarlig å leve, vi kan dø av det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå