siot Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Hvilket er best...? Britax har komt igjennom den strenge testen fra Sverige, det har ikke det andre (enda hvertfall). Men synes sironaen så bedre ut i kvalitet likevel...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Britax. De jeg kjenner som har cybex har snudd barnet alt for tidlig fordi det er så utrolig liten plass til bena bakovervendt. Anonymous poster hash: d1933...98b
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Hvilken Britax tenker du på da. Anonymous poster hash: 8f510...cea
siot Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2014 Britax max fix. Er det bedre plass til barnet i Britax? Og er cybex sirona kortere i ryggen?
Daimstrut Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Britax Max Fix går dessverre også bare til 18 kg, så den er nok ganske lik Cybex mt på beinplass og alder da barnet ikke får plass lenger. Britax Multitech funker til 25 kg, men det har ikke isofix hvis du ønsker det. Men min datter som straks fyller fem sitter fortsatt bakover i Multitech. Men hvis du ønsker isofix og barnet vokser ut av Max Fix/ Cirona før de er minst 4 år, så anbefaler jeg å kjøpe en Britax Two-way når det skjer. Det er en billig stol og som holder til 5-6 år bakover. Husk å ikke snu for tidlig, 90 % overlever bakovervendt, 50% framovervendt....
siot Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2014 Ble britax max fix prøvde guttungen i begge, og britaxen var mye høyere i ryggen samt at den har bestått PLUS testen Cybex sirona var jo bra med at den kan snus, men da tror jeg desverre jeg hadde blitt fristet til å snu guttungen alt for tidlig... Så greit å ikke ha det valget
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 min er 2,5 år .og sitter bakover i den stolen fint. han skal til han er 4 år:) Anonymous poster hash: a9dd5...1b1
Gjest Gullguttene Skrevet 16. januar 2014 #8 Skrevet 16. januar 2014 Ville valgt britax eller besafe som går til 25 kg bakovervendt. Da har du en stol som er litt romsligere. Seter med isofix går bare til 18kg pga belastningen på festene. Den svenske plus-testen gjelder kun bakovervendte stoler, derfor er ikke Sirona testet i den testen og kommer heller ikke til å bli testet der.
S_Dreams Skrevet 16. januar 2014 #9 Skrevet 16. januar 2014 Vi har Cybex Sirona 0-18 kg med isofix, som jeg syns er helt genial da setet kan snus ut mot døren når man skal sette barnet inn, og så snus tilbake. Syns også det er greit at man kan legge det ned litt i liggestilling. Vi har også Britax Maxway 9-25 kg uten isofix, og er førnøyd også med det setet. Foreløpig har hun god plass i begge setene, men er bare 1 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå