Gå til innhold

Trenger hjelp med drømmetydning. Har hatt den rareste drømmen noen gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømte at jeg drepte en flygende fisk! (Det var en av fiskene fra akvariet vårt som var løs i stua) Rareste drøm noen gang!

Anonymous poster hash: d786d...7f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke noe om drømmetydning, men skulle gjerne ha tolket den rareste drømmen jeg noen gang har hatt:

Sto liksom bak meg selv, og klemte ut en kvise midt på min egen rygg,- og ut kommer en vassen purreløk og ett par babysko... Wtf, liksom...

Skrevet

Det er jo umulig å tolke så mye for oss andre, følelsene du har rundt det som skjedde, når fisken fløy når du drepte den etc, har mye å si for tolkningen. 

Menn jeg vil tippe at du kanskje har noen frustrasjoner rundt noen i ditt nærvær, eller en situasjon du er i, og at du i natt jobbet med problemløsning rundt dette. Flygende fisk representerer et problem, noe er ikke som det skal være, du drepte den, problem løst. Så du bør identifisere problemet og finne en løsning. 

:) 

Anonymous poster hash: a51c5...7f3
Skrevet

Papegøyeblomst: min beste gjetning er at Kvise på ryggen= en betennelse med puss= noe som gnager på deg i hverdagen.

At du står bak deg selv og klemmer ut kvisen er et godt tegn, at du stoler på deg selv, at du er selvstendig, kan hjelpe deg selv til å løse det som må løses i hverdagen. Det tror jeg er det viktigste med denne drømmen. Den er en bra, positiv drøm, slik jeg ser det. 

At babysko og vassen purreløk kommer ut, trenger vel ikke best så mye, men kanskje det symboliserer at problemene du hadde der og da hadde noe med følelsene din rundt hus, hjem, og barn. At det var noe der du ikke var fornøyd med da du drømte det.

:)

Anonymous poster hash: a51c5...7f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...