Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Treåringen slo seg vrang i dag. Igjen. Jeg er drittlei av at han starter hylekoret med hva han vil og ikke vil fra det øyeblikk han slår opp øynene og et evig higen etter å få viljen sin. Vi hadde dårlig tid og han går i vranglås. I kampens hete tok jeg meg i å bli så forbanna at jeg tok hardt i armene hans, kledde på ham med tvang og etterpå når han prøvde å hindre meg i å gå forbi ham dyttet jeg ham vekk, litt for hardt så han falt. Han slo seg ikke, men herregud hva slags mamma er jeg tenker jeg da. Stakkars ungen min. Han gråt når jeg leverte ham i barnehagen og ville ha mer kos enn den vanlige hadetkosen. Nå har jeg samvittighet svartere enn natta... Måtte bare få det ut. Jeg er egentlig verdens mest tålmodige person, men akkurat de dagene når han slår seg vrang blir jeg forvandla til et troll, og i dag værre enn noensinne... Anonymous poster hash: 2f95c...f29
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Slapp av det er menneskelig å drite seg ut Anonymous poster hash: a5a0b...96c
BellaSuz Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Helt menneskelig å gjøre slik, tålmodigheten er ikke grenseløs heller😉 har nok gjort slik selv i kampens hete, så du er ikke alene. Prøv å roe ned og sørg for at dere får en fin ettermiddag/kveld i dag da, det hjelper på😊
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Ta en skikkelig kosedag etter at du har hentet ham, også sier du unnskyld men forteller ham også hvorfor det ble som det ble. Du er bare et menneske og du mente jo ikke at han skulle falle. Anonymous poster hash: 66c7d...059
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Det er menneskelig å gjøre feil. Tenk over hvordan du kan gjøre det bedre neste gang. Kan du komme i forkant av trassen? Kan du forberede han bedre/lage avtaler? Anonymous poster hash: 9ef1f...dde
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Tusen takk, dere er så gode! Jeg føler meg litt bedre nå. Skal ta meg god tid med ham kveld og bare kose og snakke. Hi Anonymous poster hash: 2f95c...f29
Gjest MaJo0812 Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 Antagelig har han glemt det når du henter han, han er 3 år.. Han leker og koser seg i Bhg og når du henter han blir han glad for å se deg, ingen vits i å minne han på episoden da vel? Du kan jo si når han skal legge seg at imorgen må han være grei og høre på mamma så ikke hun blir så stresset, da kan det fort skje litt dulting og da blir det så leit. Eller no sånt, om du absolutt vil si noe. Kan hende det holder å bare kose litt ekstra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå