Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Jeg reiser på ferie på fredag og vi snakket sammen på tirs. Han jobber sent hele uka men skulle prøve å få byttet til dagvakt Idag. Han skrev på tirs at vi snakkes i morgen altså i går,men jeg har ikke hørt noe. Kan jeg sende mld å høre hvordan det ligger Ann? Anonymous poster hash: feb3a...eef
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Nå må du roe deg ned litt før du skremmer han helt vekk! Jeeeeezzz Anonymous poster hash: ccb12...dd4
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Ja, det synes jeg. Det er jo naturlig at han gir en tilbakemelding. Anonymous poster hash: 0d283...a16
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Takk men bør jeg vente på svar eller sende mld å høre? Anonymous poster hash: feb3a...eef
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 . Anonymous poster hash: feb3a...eef
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Du bør spør. Det hadde jeg gjort. Anonymous poster hash: 869aa...3be
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 Nå må du roe deg ned litt før du skremmer han helt vekk! Jeeeeezzz Anonymous poster hash: ccb12...dd4 Det kan hende dere er vant til å date egoistiske playere som blir "skremt" av interesse og kun vil jakte på hard-to-get-bimboer, men vanlige folk oppfatter det som naturlig at de som man har avtale med avklarer om det blir noe av avtalen eller ikke. Hvorfor skal man oppføre seg annerledes overfor en mann som man er interessert i, enn overfor resten av mennesker? Ikke noe rart mange forhold ryker når man later som noe man ikke er i oppstartsfasen, og så kommer ditt sanne "jeg" senere når man allerede er etablert og det er "for sent" å snu. HI: Send melding og spør. Anonymous poster hash: fb0c4...ae0
Gjest mphs Skrevet 16. januar 2014 #8 Skrevet 16. januar 2014 Hadde helt klart sendt en sms og hørt hvordan det ligger an.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #9 Skrevet 16. januar 2014 Takk for svar ble til at jeg ikke sendte mld og har heller ikke hørt noe. Anonymous poster hash: feb3a...eef
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #10 Skrevet 16. januar 2014 Herregud, man sender jo sms da. Så får du et svar, ja eller nei. Jeg hadde aldri giddet gått rundt å lure. Jeg er voksen nå, gidder ikke spill, enten liker man hverandre eller ikke. Anonymous poster hash: e3ec7...cd9
Lillababy Skrevet 16. januar 2014 #11 Skrevet 16. januar 2014 KVa tenker du no då? Eg syns det var riktig å ikkje senda melding. Ser andre har nevnt at ein skal ha samme forventningar som med andre venner og ikkje "spela spel" ganske enig med det, men om du hadde hatt ein tilsvarande avtale med ei venninne, så hadde det jo vore hennas ansvar først og fremst å ta kontakt når det var ho det sto på om det kunne klaffa. eg ville tatt dette som eit teikn på at han ikkje er særlig interessert. og ein sunn reaksjon frå deg på at han ikkje meldte frå ein gong er å sjølv ikkje vera særlig interessert lenger. Ein kan forventa betre behandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå