Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Etter tennene begynte å plage mini, vil hun plutselig ikke ta sutten. Og hun klarer ikke sovne uten. Så da ammer jeg henne i søvn. Men nå har problemene begynt. Storebror er 12 mnd eldre, og våkner med en gang lillesøster skriker på natta. Derfor har jeg vært rask på plass med puppen ved hver minste urolighet, og vi har samsovet det meste av hennes liv (vi har egen dobbelseng så det er ikke farlig)... Dette fordi jeg ikke må vekke storebror, og da blir det ikke så mye lyd som hvis hun må skrike fra sin seng til min hver gang hun skal ammes. I natt hylte babyen hver halvtime / time, fordi hun oppdaget at puppen ikke var i munnen hennes. Jeg slites ut... Pappaen er i bildet, men han har tatt seg av storebror når d har vært nødvendig om nettene. Og han er i full jobb, og utslitt av alt han også. Hva gjør vi, noen som har vært gjennom dette? Vi har nettopp begynt å få hun på 6 mnd til å spise litt grøt på kveldene, men fortsatt litt ukjent for henne, og d blir ikke mye mat vi får i henne da. Anonymous poster hash: bc21a...073
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 prøve mme på kvelden? det skal jo holde litt lenger enn vanlig morsmelk.... og så tror jeg jeg ville prøvd å hatt noen netter der jeg "tvinget babyen til å bruke sutt/sove uten mamma... avvenning - rett og slett.... knskje legge en varmeflaske i sengen til babyen... det høres veldig slitsomt ut, så kanskje du kunne fått bestemor til å passe litt så du (og mannen) får sovet ut`? Anonymous poster hash: 960c5...0c4
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Ingen tips dessverre, har det på samme måte bare at mini er 14 mnd.. Tenkte å vente litt til så han skjønner litt mer hva som skjer. Anonymous poster hash: 52070...222
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Ja, vi brukte lang tid på å få henne til å ta flaske. Så da hun tok den, ble jeg desperat etter å lufte meg litt uten barn. Hun ble hysterisk når hun skjønte jeg ikke var hjemme - så nå er vi tilbake på at hun nekter å ta flaske. HI Anonymous poster hash: bc21a...073
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå