Gå til innhold

ligner barna deres mest på hverandre eller andre i familien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

venter nummer to nå og er så spent på om han ligner storesøster, eller helt andre i familien.. hvem ligner barna dine på? datteren vår er for øvrig prikklik sin far.

Anonymous poster hash: 80432...d70
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ene er veldig lik faren sin, men jeg ser noen trekk fra meg også. Da hun var mindre hadde hun lysere hår og veldig blå øyne, nå er hun mørk blond og øynene er grønnbune. Den andre har munnen min og det er det, prikk lik faren sin. Helt lys og med veldig blå øyne. Jeg er mørk selv. Jeg er selv spent på hvem nummer tre vil ligne på.

Anonymous poster hash: 9b554...0a4

Skrevet

Vel vi har ikke barn sammen. Men stesønnen min ligner ikke på sin far i det hele tatt syns jeg. Ligner veldig på moren sin, morfaren sin og bestefaren sin. Men søt er han :-)

Anonymous poster hash: a36fe...df3

Skrevet

Yngste ligner veldig på faren, mellomste ligner på morfaren og eldste ligner på meg og faren.

De er forskjellige, men ligner også på hverandre. En har brune øyner, blondt krøllete hår, andre har grå øyner og lys blondt stritt hår. Tredje har grønne øyner og utrolig tykt, mørkt, krøllete hår.

Anonymous poster hash: e8502...340

Skrevet

Har to jenter. Eldste ligner mest på meg og på min morfar. Yngste ligner på søsteren min og på min mamma.

Anonymous poster hash: f2e4f...85a
Skrevet (endret)

Her er eldstemann lik på pappaen sin. Midterste var prikk lin pappaen som baby, men er mest lik min side nå. De fleste som vet hvem broren min er syns at de to er veldig like. Minste mor er vistnok veldig lik meg som liten, men det ser ikke jeg. Jeg syns hun er en god blanding av meg og pappaen.

Nr. 1 og nr. 3 er forresten veldig søsken like. De tar selv feil når de ser baby bilder av seg selv.

Endret av Husbygger
Skrevet

Barna mine er helt ulike. De ligner hver sin tante. Gutten er kjempelik meg og min søster, jenta er veldig lik tanta si på farssiden.

Av bonusbarna mine er jenta lik mammaen sin, gutten lik farfaren sin. Ikke mye søskenlikhet der heller.

Skrevet

Mine tre er svært lik hverandre. De fleste kjenner de igjen som "familie til...(det søsken de kjenner)..". De er også alle lik både mor og far.

Skrevet

Eldstegutten er veldig lik sin far. Minstegutteren er veldig lik meg og min lillebror (onkel til barna)

Skrevet

Eldste er lik pappaen, yngste er lik meg.

Skrevet

Merkelig ting det der med gener... 

Min ligner mest på min bror (da han var liten) og meg. Men merkelig nok så ligner han også en del på sin farfar da han var liten. Men kan ikke si at farfar (altså min svigerfar) og min bror ligner... Så at han ligner på dem begge er rart. 

Anonymous poster hash: 17543...984
Skrevet

Ene er klin lik meg som liten og andre er en miks av mest min pappa, så meg og mannen.

Anonymous poster hash: 7abc0...b1a

Skrevet

Nr 1 ligner pappa'n sin, nr 2 er kliss lik min mor som liten, nr 3 er lik sine kusiner på farsiden... Barna våre ligner ikke på hverandre i det hele tatt, foruten blondt hår og blå øyne :)

Skrevet

Her er begge ungene(, jente og gutt, 3 og 5 år) lik meg. Kan ikke se noe av faren i de.

De blir også stadig mer lik hverandre.

Anonymous poster hash: 5de3c...70b
Skrevet

Første ligner sin far og nr to finnes ikke lik sin far eller meg, han ligner sin mormor. (begge barna har samme far og jeg ligner kun på min far)

Skrevet

Alle sier at min sønn er veldig lik faren sin, og har nesten ingen trekk fra meg. Likevel er han veldig lik min fetter (sønnen til min pappas bror), av alle. Ikke så mye nå lenger, men da han var 3-4 år var han skummelt lik min fetter. 

Merkelige greier! 

Anonymous poster hash: f48cb...e36
Skrevet

Jeg har to gutter. De er så og si helt like, det eneste som skiller dem er alderen. Og de er ligner veldig på sin far. Når man ser på barnebilder av far så kunne alle tre vært den samme ungen.

Anonymous poster hash: f2fe3...6db

Skrevet

Har to jenter, den er eldste er kjempe lik pappan sin, den yngste er også lik på farssiden (tanta si). Jentene var prikk like når de var babyer, de er fortsatt søskenlike men har forandret seg litt begge to.

Skrevet

Eldste er mest lik meg. Var prikk lik faren som baby, og svigermor vil fortsatt ikke innse at han ikke er så lik på faren sin for tiden (hverken slik faren ser ut nå eller så ut som barn). Men når familien på mannens side treffer han, ser de raskt på han før de utbryter "han må være lik din side". Men han har nesa til faren om ikke annet ;)

Yngste er mer blanding. Lignet veldig på ene søsteren min da hun var mindre, nå er hun veldig lik den andre søsteren min. Samtidig som hun har mye fra pappaen. Ser hun har trekk fra meg også, men blir så ulikt iom at hun er 2 år og nesten uten hår, mens jeg hadde langt tykt hår på den alderen. Pene barn har vi ihvertfall.

Bonusen har alle hele tiden sagt er veldig lik sin far, mens jeg synest han er som snytt ut av nesen på moren. Men tror det har mye med at hele familien på mannens side har et veldig anstrengt forhold til bonusens mor, slik at de har sett det de vil se. For når jeg etterhvert har våget å påpeke det, og vi har funnet frem bilde av henne, så er det til nå ingen som har sagt seg uenig ;)

Helsøskenene har mye søskenlikhet, men er samtidig veldig ulike. Guttene finnes ikke like, mens man kan se noen få likhetstrekk mellom bonus og lillesøster.

Anonymous poster hash: 3471f...0a5
Skrevet

Eldste er lik pappaen

Mellomste (annen far) er lik pappaen sin og søsteren min (som ikke er lin meg i det hele tatt)

Minste er lik min bror (som ikke er lik meg i det hele tatt, men lik på min mormors tvillingbror)

Ingen av de er lik meg. Ikke litt en gang.

Anonymous poster hash: 1cdfa...c35

Skrevet

Eldste er en god blanding men jeg syns at ligner veldig på broren min og pappa.. yngste vet jeg ikke.. Far har brunt håt og brune øyne, elste gutten har brunt hår og blå øyne og minste har blondt hår og blå øyne.. veldig forskjellige.. skulle ikke tror de hadde samme foreldre.. :P men nydelige er de uansett!

Skrevet

Jente ligner mest på faren sin og gutt som ligner mest på meg!

Anonymous poster hash: eb4af...d9e

Skrevet

Når de var babyer lignet de veldig på hverandre. Tar du baby bildene fra mine to barn og meg, så klarer en ikke å se forskjell på oss tre om håret er tildekket. Minstemor hadde veldig mye hår, så det er eneste måte jeg klarer å skille babybildene på ungene mine på. Veldig rart at de var så like.

Nå syns jeg ungene er veldig ulike, men andre syns de er prikk like. Men det er nok personligheten deres som gjør de så forskjellige. Hun ene er veldig stille og rolig, mens hun andre er stikk motsatt.

Kroppsfasongen deres er også veldig ulik. Hun ene er tynn som en strek, noe som også gjør seg gjeldene i ansiktet. Hun andre har kraftig beinbyggning, noe som også vises i ansiktet. De er begge to små muskelbunter, så det er så fasinerende å se hvor forskjellige kroppen og musklene på barn er. (Tante er så misunnelig, og skjønnere ikke hvordan barn kan få så mye muskler. Hvertfall ikke når vi ikke er den aktive familien, vi drar ikke på så mange ting men finner på veldig mye hjemme og i nærmiljøet. Nå er hoppbakken lagt klar med snø, så når unegne kommer hjem tenker jeg de begynner å grave til hopp og bakke. De er sjeldent inne uansett prstid, for nå er det ski, aking og slike ting. Ikke lange turer, men hoppbakker, kulebakke osv blir laget og brukt dagen lang ute. Sommerstid gjør de andre ting)

Anonymous poster hash: 02478...03c

Skrevet

Eldste er veldig lik faren, yngste er så lik meg at det er skremmende. Kan faktisk ikke se noe etter faren, kun tro kopi av meg da jeg var liten. 

Anonymous poster hash: a79f9...b19
Skrevet

Hun er en god blanding av både meg og faren. Er ingen kopi av noen, men ser ut som seg selv.

Anonymous poster hash: c6b6e...c2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...