Gå til innhold

Rar liggestilling på babyen :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen er litt over et halvt år og har blitt en kløpper på å snu seg rundt. Han er stort sett grei og legge, men må gjerne ha en tørr bleie og litt melk i løpet av natta.

Han har nå funnet ut at han liker å ligge på siden. Greit nok det. Men han ligger på en måte i en C hvor magen er buen og helst med nesa inne i en krok av senga. Er dette normalt, da??

Anonymous poster hash: cc2b3...0c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn ligger min også :D Har prøvd å legge ham tilbake til "riktig" stilling men han snur seg igjen. Tror han trives best sånn rett og slett :)

Anonymous poster hash: a1e47...ae7

Skrevet

Hvorfor må du skifte bleie om natta?

Anonymous poster hash: fbc2e...b19

Skrevet

Min også! Har sovet slik siden hun ble født!

Anonymous poster hash: 16d5a...ca0
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sånn ligger min på 6 mnd og:-)

Skrevet

Slik lå jenta mi når hun var baby også. Hun var så bøyd at bakode nesten traff rompa. Hun hadde kiss syndrom. Hvis deres i tilegg har bananform på kroppen når de ligger på rygg og eller en liten nakkevipp hadde jeg kontaktet manuellterapeut. Har barna ofte trøbbel med magen og avføringen ja da er det nesten sikkert kiss.Dette fikses lettcav en manuellterapeut.

Skrevet

Hvorfor må du skifte bleie om natta?

Anonymous poster hash: fbc2e...b19

Nei, si det du. Hvorfor tror du?

Anonymous poster hash: 7163e...a4f

Skrevet

Eldste låg oftast på den måten, var ikkje noko feil med ho av den grunn.

Skrevet

Sånn ligger min på 7 mnd og , så er nok helt normalt :)

Anonymous poster hash: 63448...2d5

Skrevet

Jeg sier jo ikke at det må være det, men at det KAN være kiss. Spesielt om de har de andre symptomene også.

Skrevet

Min ligger også med svai i ryggen og nesa inni puta. Eller på magen med rompa i været. Eller på ryggen med armene rett ut på hver side. Eller sidelengs.

Hvis liggestillingen er det eneste som er 'rart', ville jeg ikke bekymra meg for Kiss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...