Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 spise!! Sliter aller mest med sjokolade! D høres teit ut men tror seriøst jeg er avhengig. Får rett å slett abstinenser og Må ha sjokolade!! Utover det så har jeg en vanvittig matlyst! Blir jo aldri mett jo, og fortsetter jeg me alt dette kommer jeg til å bli bælfeit før jeg vet ordet av det. Jeg fødte for 3 mnd siden og fullammer, og hadde håpet at ammingen sku hjelpe meg å miste di resterende kilo etter fødsel, men skal det skje må jeg få bukt med denne spisingen. Noen som har tips og råd? Jeg må kutte kraftig ned men så vil jeg fortsatt ikke gå med sult følelse. Takker på forhånd. Anonymous poster hash: 14861...a98
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Du trenger mange kalorier for å kunne fullamme, så hadde ikke tenkt på akkurat det før du er ferdig med ammingen. Bytt fra sjokolade til rett i koppen kakao? Ikke så mange kalorier i det, men du får sjokoladesmaken Anonymous poster hash: 031d6...83b
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Begynn å spise mørk sjokolade, da får du sjokoladesmaken, men slipper så mye sukker. Hvis du spiser mindre karbohydrater og mer fett så blir blodsukkeret ditt mer stabilt, og da slipper du å stadig bli sulten og sugen etter noe søtt. Anonymous poster hash: 56875...cfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå