Gå til innhold

Å aiaiai! Tok piercing i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I brystvortene! I alle dager, må være tidlig kvinnelig midtlivskrise som har meldt seg her, fryktelig lite typisk meg. Og jeg er så sjokkert her jeg sitter!! (De kan jo tas ut om jeg angrer i morgen :P )

Andre som har gjort ting som ikke er typisk deg å gjøre?

Anonymous poster hash: 44191...80f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jmpf. Bare tanken gir meg grøsninger og stort behov for å ligge i fosterstilling.

Gjest 5 andre
Skrevet

Jeg tok to tatoveringer i løpet av ei uke som 18-åring. Jeg er ikke typen til det, og mange ble nok overrasket. Det er straks 20 år siden. Har blitt langt vanligere i ettertid. Hadde nok ikke gjort det i dag, men bruker ikke energi på å angre :)

Skrevet

Tok tatovering da jeg var 16 år gammel.

Angrer ikke, tatoveringen er fin og veldig meg, men likevel er det ikke en meg-ting å gjøre :)

Anonymous poster hash: 57e80...3b4
Skrevet

Jeg tok piercing i den ene brystvorta da jeg var 17. Det var ikke helt meg det heller. Vi var to venniner som giret opp hverandre. Tok den ut da jeg ble gravid to år senere. De gutta jeg vært med syns det var kult i hvert fall, så har vel aldri angret.

Anonymous poster hash: 37d3d...863

Skrevet

Jeg har gjort det 3 ganger, så kan vel ikke si at det er så utypisk meg...( pierce brystvortene altså )..

Min 40-års krise var at jeg lå med den 21-årige svømmelæreren til sønnen min...

Skrevet

Godt å se det ikke bare er meg :D Jeg angrer foreløpig ikke, så da var det kanskje greit! Jeg hadde så små brystknopper at de nesten gikk innover, nå står de ut som de skal, og jeg syns det ser veldig pent ut!

Spesielt vondt var det heller ikke, litt ekkel. Følelse da nåla gikk gjennom melkekanalen, men kjenner ikke noe til det i dag! Så dette virker lovende :D

Skrevet

Godt å se det ikke bare er meg :D Jeg angrer foreløpig ikke, så da var det kanskje greit! Jeg hadde så små brystknopper at de nesten gikk innover, nå står de ut som de skal, og jeg syns det ser veldig pent ut!

Spesielt vondt var det heller ikke, litt ekkel. Følelse da nåla gikk gjennom melkekanalen, men kjenner ikke noe til det i dag! Så dette virker lovende :D

Ja, det er bare vondt i ett sekund, og pleier å gro raskt hvis man er nøye med rensing. Jeg tok i "forhuden" over klitoris samtidig, ikke noe vondere enn brystvortene. Ulempen er at man kun kan ha inn-og-ut-sex i 2 uker, men den også gror veldig raskt. jeg var bare litt sår og øm i èn dag.

jeg syns ikke det er så fint med sånn stål man får i første gangen, tidligere har jeg hatt gullfarget titan, det er mye penere syns jeg  - men det anbefaler ikke å skifte før minimum 3 mnd...

Lykke til med piercingene dine da HI !

Skrevet

tok i begge brystvortene da jeg var 14...

de er i dag ødelagte og jeg kan ikke amme pga store rifter som omtrent deler brystvortene i 2 pga piercingene jeg hadde.. melka spruter, melkespreng konstant, sinnsykt vonde brystvorter som gjør det umulig å amme.. skal si jeg angrer den dag i dag, enda jeg tok dem ut for sikkert 8 år siden.

Ikke å anbefale !

alle er ikke like uheldige så klart, men plutselig skjer det... =/

har for øvrig hatt piercing 7 steder (angrer ikke på noen utenom de 2, har ingen igjen i dag -og har 5 tatoveringer, tok første da jeg var 14... huff, er ikke de stiligste tattisene, men men... en har da levd ;)

Anonymous poster hash: e8727...000
Skrevet

Hadde piercing i begge brystvortene ca ti år . Tok da jeg var 20. Veldig pent og sexy når jeg var toppløs på stranda ol :) tok ut litt før jeg ventet barn . Er for gammal til å ha det nå når jeg er i midten av tredveåra så been there done that hehe

Anonymous poster hash: d5d99...294

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...