☆☆☆ Skrevet 16. januar 2014 #76 Skrevet 16. januar 2014 Så mange ting du hadde å ta meg på nå da Smart ass Har ikkje behov for å "ta deg", då oppførselen din talar for seg..
Gjest bærnt Skrevet 16. januar 2014 #77 Skrevet 16. januar 2014 Så mange ting du hadde å ta meg på nå da Smart ass Har ikkje behov for å "ta deg", då oppførselen din talar for seg..Haha, du er virkelig ikke sann.. Litt lite å drive med kanskje..
***tullemor*** Skrevet 16. januar 2014 #78 Skrevet 16. januar 2014 (endret) Ikke tenk tanken! Vår minste lå trygt å sov da han var noen uker gammel. Støvsugde og hørte noen merkelige lyder fra vuggen da jeg var ferdig. Babyen var da helt blå.. Totalt panikk, prøvde opp-ned, dunke forsiktig i ryggen..men den fikk ikke luft. I ren desperasjon kjørte jeg en finger bak i svelget, da løsnet det og han beg puste igjen.. Eneste forklaringen må være lo el lign fra et baby fleecepledd som lå i vuggen... Tenk hadde jeg ikke vert der...grøss og gru!!!! Aldri gå fra en baby...... Endret 16. januar 2014 av ***tullemor***
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #79 Skrevet 16. januar 2014 Jo det må være lov å reagere på dette... Vitner om EKSTREMT dårlig dømmekraft i det hele tatt å tenke tanken å gå fra en baby...om ikke mere enn 15 min. BV tanken streifer meg også... Anonymous poster hash: c7d9e...d59
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 17. januar 2014 #80 Skrevet 17. januar 2014 Nei! Men kan fint la ho ligge i vogn utanfor medan eg hentar. Edit: utafor barnehagen altså, ikkje heime. Kan jeg få spørre om du mener utenfor barnehageporten, eller utenfor inngangsdøren til avdelingen? Jeg har nemlig observert en mamma sette baby i barnevogn utenfor barnehageporten, altså på fortauet, hvor hun da mister synet av vognen når hun går inn. Hver gang jeg har sett vognen utenfor har babyen grått og jeg har vogget på den til mammaen kom ut igjen. Etter mange, mange minutter.
☆☆☆ Skrevet 17. januar 2014 #81 Skrevet 17. januar 2014 Nei! Men kan fint la ho ligge i vogn utanfor medan eg hentar. Edit: utafor barnehagen altså, ikkje heime. Kan jeg få spørre om du mener utenfor barnehageporten, eller utenfor inngangsdøren til avdelingen? Jeg har nemlig observert en mamma sette baby i barnevogn utenfor barnehageporten, altså på fortauet, hvor hun da mister synet av vognen når hun går inn. Hver gang jeg har sett vognen utenfor har babyen grått og jeg har vogget på den til mammaen kom ut igjen. Etter mange, mange minutter. Utanfor døra til avdelinga. Og berre viss ho søv, er ho våken blir vogna med inn i garderoba.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #82 Skrevet 17. januar 2014 Selvfølgelig ikke! Hva om du blir påkjørt? Hva om det begynner å brenne i huset? Hva om bhg-barnet leverer en real bæsjebleie i dèt dere skal hjem og dere må inn igjen og skifte? Hva om noen bryter seg inn i huset deres? Bare legg babyen over i barnevogna, ærlig talt!! Hvor lat går det an å bli? Anonymous poster hash: 6cd86...831
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #83 Skrevet 17. januar 2014 Hadde lagt babyen i vogna når det var tid for å sove, og teke den med for å hente.Signerer.Tenk om du feks blir påkjørt på veien og ingen vet at det ligger en baby hjemme alene Anonymous poster hash: 522ed...8d7 Må le litt... Tenk om hun blir påkjørt om hun har med barnevogna da? Men nei, dårlig idé. Ta med bebis i vogna selvsagt... Da er det hvertfall folk til stede som kan ta seg av babyen! Verre at spedbarnet ligger alene hjemme i senga i timevis og gråter/kaster opp og kanskje dør alene av dehydrering! Anonymous poster hash: 6cd86...831
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 17. januar 2014 #84 Skrevet 17. januar 2014 Nei! Men kan fint la ho ligge i vogn utanfor medan eg hentar. Edit: utafor barnehagen altså, ikkje heime. Kan jeg få spørre om du mener utenfor barnehageporten, eller utenfor inngangsdøren til avdelingen? Jeg har nemlig observert en mamma sette baby i barnevogn utenfor barnehageporten, altså på fortauet, hvor hun da mister synet av vognen når hun går inn. Hver gang jeg har sett vognen utenfor har babyen grått og jeg har vogget på den til mammaen kom ut igjen. Etter mange, mange minutter.Utanfor døra til avdelinga. Og berre viss ho søv, er ho våken blir vogna med inn i garderoba. Ja, sant, de fleste vil vel ha vognen innenfor synsvinkel når man setter den fra seg Ihvertfall ikke på et fortau alene i 5-10 min...
☆☆☆ Skrevet 17. januar 2014 #85 Skrevet 17. januar 2014 Nei! Men kan fint la ho ligge i vogn utanfor medan eg hentar. Edit: utafor barnehagen altså, ikkje heime. Kan jeg få spørre om du mener utenfor barnehageporten, eller utenfor inngangsdøren til avdelingen? Jeg har nemlig observert en mamma sette baby i barnevogn utenfor barnehageporten, altså på fortauet, hvor hun da mister synet av vognen når hun går inn. Hver gang jeg har sett vognen utenfor har babyen grått og jeg har vogget på den til mammaen kom ut igjen. Etter mange, mange minutter.Utanfor døra til avdelinga. Og berre viss ho søv, er ho våken blir vogna med inn i garderoba. Ja, sant, de fleste vil vel ha vognen innenfor synsvinkel når man setter den fra seg Ihvertfall ikke på et fortau alene i 5-10 min... Eg ser ikkje vogna frå garderoba, der er ikkje vindu. Men det tek berre nokre minutt å hente eldste, og babyen søv. Ho brukar nokre minutt på å våkne. Eg høyrer ho ikkje i dusjen heller, men dusjar likevel.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #86 Skrevet 17. januar 2014 Nei aldri i livet, ver forundra over hun som plasserer baby i vogn utanfor butikk. hun ma bo et lite sted der alle kjenner alle. Her i Stavanger kan en ikke gjøre slikt. Anonymous poster hash: 9c8cc...767
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå