Gå til innhold

Hadde du latt spedbarnet ditt være alene hjemme i 15min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine foreldre kjørte i fra meg hjemme alene når jeg var 3 mnd. 1 mil kjørte de, handlet og gikk på cafe.. Borte i over en time.. Og den dag i dag synes de at det var helt ok! :-0 når det er sagt burde de ikke hatt barn i det hele tatt (men da hadde ikke jeg vært til, men)

Aldri forlat barn hjemme med seg selv før de er store nok til å klare seg selv den stunden du er borte.

Anonymous poster hash: 74ea1...2f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei!

Men kan fint la ho ligge i vogn utanfor medan eg hentar.

Edit: utafor barnehagen altså, ikkje heime.

Endret av ★
Skrevet

grøss! får bare frysninger over å tenke på hva som kan skje på 15min og stakkars baby ligger forsvarsløst alene! grøss!

Anonymous poster hash: cca59...dd0
Skrevet

Hadde lagt babyen i vogna når det var tid for å sove, og teke den med for å hente.

Signerer.

Tenk om du feks blir påkjørt på veien og ingen vet at det ligger en baby hjemme alene :o

Anonymous poster hash: 522ed...8d7

Skrevet

Hvordan er det mulig å vurdere å forlate baby alene i 15 minutter??? Jeg lurer på om du er skikket til å ha omsorgen for barn.

Håper virkelig dette er tull!

Anonymous poster hash: 9191c...1e6

Skrevet

Hadde ikke vurdert det om det i 1 minutt en gang. Spedbarn skal ikke være alene i det hele tatt, etter min mening.

Skrevet

Aldrialdrialdri! Er du hakke sprø?

Gjør man det er det definitivt en sak for barnevernet.

Skrevet

Er det ett gang ett spørsmål?? Er noe jeg ALDRI ville vurdert. Jeg løper ut til postkassen som er rett utenfor.. løper ned i kjelleren for å hente vask... Hadde ALDRI dratt ut NOE sted uten babyen min. 

At du i det hele tatt vurderer det syns jeg er ganske skremmende... 

Anonymous poster hash: 854b0...84b
Skrevet

Hæ??? Tuller du? Aldri! Er du gal kvinne?

Skrevet

Godt å se at damene på din kan være enige for en gangs skyld. Et klart NEI!

Anonymous poster hash: 2e13c...5ea

Skrevet

Godt å se at damene på din kan være enige for en gangs skyld. Et klart NEI!

*dib

Skrevet

Hadde lagt babyen i vogna når det var tid for å sove, og teke den med for å hente.

Signerer.

Tenk om du feks blir påkjørt på veien og ingen vet at det ligger en baby hjemme alene :oAnonymous poster hash: 522ed...8d7

Er helt enig i at det er en dårlig ide å gå fra en baby. Men akkurat med at noe kan skje på veien, påkjørsel osv syns jeg er et dårlig argument. Er hjemme med baby og hund nå. Hva hvis jeg snubler i bikkja, faller og brekker nakken. Baby blir liggende i vogga i fire timer.....hadde jeg blitt påkjørt ute hadde noen mest sannsynlig tatt kontakt med mine pårørende, og ja dere skjønner....... Må bare kverulere litt på akkurat den. :)

Men som sagt: helt enig med flertallet!

Skrevet

Du bør kanskje snakke litt med helsestasjonen om hva det innebærer å være forelder. Jeg mener ikke dette stygt, men det er faktisk litt bekymringsverdig at du lurer på om det er ok å la spedbarn være hjemme alene.

Skrevet

Hva slags spørsmål er dette?

Ville aldri i min villeste fantasi la et spedbarn være alene hjemme. Heller ikke et litt større barn

Anonymous poster hash: 85b01...0b3

Skrevet

Hadde ikke vurdert det om det i 1 minutt en gang. Spedbarn skal ikke være alene i det hele tatt, etter min mening.

Nei, nei, nei - jeg kvier meg for å gå i postkassen når babyen er inne alene og vi har postkasse rett utenfor døren :o

Helt enig i at man ikke skal dra fra baby hjemme, men man kan faktisk hente post og gå med søppel uten at man kler opp ungen og drasser han med, disse tingene tar under ett min.

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 60bed...cb2

Skrevet

Absolutt nei. Tenk om det været tenkelige skulle skje. Brann, innbrudd. Selvfølgelig tar du babyen med i vogna.

Anonymous poster hash: fc4a5...ab3

Skrevet

Absolutt nei. Tenk om det været tenkelige skulle skje. Brann, innbrudd. Selvfølgelig tar du babyen med i vogna.

Anonymous poster hash: fc4a5...ab3

Skrevet

Ooookkkkey, damer, HI har allerede sagt at hun ikke skal gjøre det. Avslutt lynsjinga nå!

Skrevet

Mine foreldre gjorde det med meg. De dro til og med på besøk på kvelden når vi barna var lagt. Gikk en kveldstur bort til besøket (1 km) og satt der hele kvelden. De la av tlf røret, og hørte etter lyder i i ny og ne. Helt uakseptabelt.

Anonymous poster hash: b300e...f3f

Skrevet

Når de er 8 uker er de VELDIG  flyttbare,de våkner ikke opp engang om man flytter på de.

fatter ikke at du kan tenke slik,iallefall ikke om du sier selv at du får vondt i magen av det??

Anonymous poster hash: 4e0a4...0ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...