Gå til innhold

Du vet du er sliten småbarnsmor når du....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke skifter på lakenet selv om du vet at babyen på 4 mnd både gulpet og hadde urinlekkasje på det natten i forveien. Var jo på min side av sengen og det er tørket nå;)

Skal skifte imorgen når jeg etter planen skal vaske soverommene. Må bare rydde soverommet til 3 åringen først. Og ta av overmadrassen som 3 åringen og ei venninne fant ut de skulle male med vannmaling mens vi voksne satt nede....og vaske veggen som også ble malet i fine farger.

Stillhet er aldri et godt tegn og må alltid sjekkes ut tidligere enn en tror;)

Anonymous poster hash: d22a5...578

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du sitter å leser til prøve som du skal ha på skolen i morgen,men du er så trøtt at øynene bare glir igjen.

Så nå jeg å lesser innpå med sjokolade og cola for å holde meg våken.

Ble faktisk mer våken av colaen med sliter helt sykt med å huske hva jeg har lest.

Å jada jeg begynte å lese så fort småen la seg,men han har vært mye urolig ikveld :S

Anonymous poster hash: 7a4ca...13a
Skrevet

Been there. Lever over å sove en natt på et slik laken.

Skrevet

Når man heller kaffe i tåteflasksa og NAN i kaffekoppen,og får i seg en skikkelig stor slurk før man merker det... Æsj! :-P

Når man glemmer å ta på baby bleie etter bleieskift på natta :-P

Når man finner lommeboka i kjøleskapet,melka på benken og holder på å sette møkkete kjeler i frysern...

Heldigvis er jeg så trøtt og sliten at jeg stort sett ikke husker alt det rare jeg gjør :-P

Eller når man er sulten og spiser en hel ost fordi det er så slitsomt å smøre pålegg på skiva :-P

Trodde ammetåka skulle gå over etter ammeslutt jeg,men her vedvarer det gitt... :-P

Skrevet

Når man pytter gryteunderlagene i kjøleskapet etter middagen.

Anonymous poster hash: c5aff...70c
Skrevet

Når man setter kaffitrakteren opp på ovnen og skrur på ovnen for å lage kaffi. (Hva tenkte jeg egentlig på??) heldigvis ble det ikke brann, bare en skadet trakter ;)

Skrevet

gulping og babytiss overser jeg glatt den første tida. ikke fanken om jeg gidder å bytte på senga nesten hver dag. fint det er fra min baby.. da tåler jeg det litt bedre ;-)

Anonymous poster hash: 4fd4e...b0a

Skrevet

Ligger på sofan og overser alt drit og lort og hyling rundt deg..

Anonymous poster hash: 4b6f2...ccf

Skrevet

gulping og babytiss overser jeg glatt den første tida. ikke fanken om jeg gidder å bytte på senga nesten hver dag. fint det er fra min baby.. da tåler jeg det litt bedre ;-)

Anonymous poster hash: 4fd4e...b0a

stakar beby da...

Anonymous poster hash: 4b6f2...ccf

Skrevet

Når kjøleskapet røyk for 4 dager siden og du ikke har overskudd til å gjøre nor med saken..

Anonymous poster hash: 44b9f...dc5
Skrevet

Når du putter salatrestene i plastbolllen, setter på lokket og setter den i skapet igjen. Skjønner ingenting dagen etter hvor salaten har tatt veien før du husker hva du gjorde og finner en brun salat i skapet;)

Den med mme og kaffe har jeg også gjort:) men oppdaget det før jeg drakk sv kaffen jeg da.

Anonymous poster hash: d22a5...578

Skrevet

Jeg finner rett som det er igjen bestikk i søpla....

Og lommeboka er ALLTID borte og jeg finner den igjen på de mest ulogiske steder som i badstua, i fryseren og i kjøkkenskapene.

Hver gang vi har vært på besøk så har vi bare med halvparten av sakene våre med hjem igjen. Det ligger grøtpakker, smokker, bleier, gensere, smekker og leker igjen etter oss over hele byen.

Skrevet

Når du er så fokusert på å få med babyen i bilen for å kjøre storesøster til skolen at du like gjerne kjører fra skolesekken i garasjen og ikke oppdager det før du er kommet frem til skolen.

Skrevet

Når man setter kaffitrakteren opp på ovnen og skrur på ovnen for å lage kaffi. (Hva tenkte jeg egentlig på??) heldigvis ble det ikke brann, bare en skadet trakter ;)

Oi, den var skummel. Bra det gikk bra. 

Anonymous poster hash: 7b4a7...924

Skrevet

Når du putter skitten oppvask inn i skapene fra oppvaskmasinen, når du finner mobilen i fryseren, lommeboka i kjøleskapet og frossenvarer på hylla i gangen... Så inni h....... trøtt!!!!

Anonymous poster hash: 0ed55...71a

Skrevet

Nrå du føler deg uthvilt etter å endelig ha fått fire-fem timers sammenhengende søvn, det er mer enn normalt! Og når det føles bra ut at babyen sover helt til halv sju!

Anonymous poster hash: bf5a4...cfe

Skrevet

Når du rydder av bordet etter kvelds og putter breletten i mikroen å setter på :)

Anonymous poster hash: ac402...97d
Skrevet

Når du bruker to timer i nærbutikken fordi du ikke har kapasitet i hodet til å tenke ut en middag.

Når det er femte gangen du går fra kjøkkenet til stua uten å ta med deg det du egentlig gikk ut for å hente.

Skrevet

Når du setter flaskesmokker på kok, setterpå timeren og glemmer hvorfor den ringer! For så en halvtime senere lurer på hvorfor det lukter så rart i huset og finner en gryte med smektende smokker. Heldigvis begynte det ikke å brenne, og etter det har de blitt kokt i en egen vannkoker, samt mannen byttet ut platetoppen med en som har innebygd timer som slår av platene etter innstilt tid... Genial oppfinnelse!

Anonymous poster hash: 1ffc4...890

Skrevet

Ingen som har hørt om å ha kladd i senga til baby ? :)

Jeg bruker det, og legger det over madrasstrekket. På den måten vil ikke gulp og annet uhell trekke igjennom lakenet og madrassen.

Tar bare av kladden dersom det er utskjelt av flekker osv. Og det tar bare noen seg det:)

Anonymous poster hash: ab7ea...578

Skrevet

Ingen som har hørt om å ha kladd i senga til baby ? :)

Jeg bruker det, og legger det over madrasstrekket. På den måten vil ikke gulp og annet uhell trekke igjennom lakenet og madrassen.

Tar bare av kladden dersom det er utskjelt av flekker osv. Og det tar bare noen seg det:)

Anonymous poster hash: ab7ea...578

Bruker jeg og, eller gulpeklut. Så mye bedre å bytte ut filla enn å vaske laken og madrass :-)

Anonymous poster hash: 4bd09...a92

Skrevet

når du sovner under prøven på skolen fordi du ikke har sovet på evigheter siden barnet er mye mye våken om natten.

Kjenner det skal bli godt med barnefrihelg nå.

Anonymous poster hash: 7a4ca...13a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...