Lilla-Turkis Skrevet 28. januar 2014 #26 Skrevet 28. januar 2014 Har Emmaljunga CityCross fra forrige som er veldig fornøyd med også har vi to easygrow poser. Den tynneste vår/sommer/høst posen og den vinterposen med mest dun. Veldig fornøyd med begge. Synes det er praktisk med forlengerdelen så passer den fint i bag og senere.
S_Dreams Skrevet 29. januar 2014 #27 Skrevet 29. januar 2014 Her hadde vi Simo kombi vogn til førstemann og en gammel arvet voksi pose. Hun bruker dette i barnehagen nå. Til andremann har vi kjøpt søskenvogn, da de er såpass tett, Babyjogger City Select, og har kjøpt to lammeskinnsposer.
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 29. januar 2014 #28 Skrevet 29. januar 2014 vi skal ha Emmaljunga Mondail Duo og voksipose skal jeg sy selv
Nettisen:) Skrevet 29. januar 2014 #29 Skrevet 29. januar 2014 Simo kombi og voksi urban:) Var veldig fornøyd forrige gang så bytter ikke.
Hønemorpåhaugen Skrevet 30. januar 2014 #30 Skrevet 30. januar 2014 emmaljunga edge. hatt dårlig erfaring med simo. ungen lå omtrent nedover med hodet..
Christine209 Skrevet 30. januar 2014 #31 Skrevet 30. januar 2014 Brio duo vogn og easygrow. Har begge deler etter 3 åringen:)
SnartBabyLykke Skrevet 30. januar 2014 #32 Skrevet 30. januar 2014 Klarer ikke helt å velge mellom emmaljunga mondial eller edge duo, men blir en av de:) Så skal jeg faktisk ha en 50 år gammel lammeskinn pose i vognen, som jeg låg i som baby <3
Tieran Skrevet 30. januar 2014 #33 Skrevet 30. januar 2014 Vi skal ha Emmaljunga Mondial og understellet med hvitt på felgene (sambos store ønske, felger var viktig ) Pose kjøper jeg nok ikke før til høsten siden nurket ikke er ventet før april og jeg regner ikke med at han trenger pose på våren, men vi har sett litt på voksi-posene. Gleder meg vilt til jeg får vognen i hus! For det første er vognen så flott og for det andre blir det da veldig virkelig at det kommer en ny liten skjønnhet til familien <3
Miss_Babyboo Skrevet 1. februar 2014 #34 Skrevet 1. februar 2014 Vi skal også ha Emmaljunga Mondial - de ser veldig stabile, fine og romslige ut. Kan forhåpentlgvis bruke bagdelen en god stund utover høst og vinter (vi skal ha baby i begynnelsen av juni). Jeg synes egentlig de Luxe Crome-understellet er det fineste, men da er jo ikke fremhjulene bevegelige. Det er vel litt tungvint, spesielt med en såpass stor vogn? Noen som har erfaringer? Dette er førstemann for vår del nemlig.... Tenker vel at vi ender opp med bevegelige fremhjul. Har dessuten tenkt til å kjøpe quadrolift som tilleggsutstyr til vognen. Tanken er da å ha den oppi bagen den første perioden (mens det er plass), slik at babyen enkelt kan bæres opp i leiligheten. Vi bor i 2. etg. i blokk uten heis.
ens Skrevet 3. februar 2014 #35 Skrevet 3. februar 2014 Tror vi skal kjøpe en MB swift denne gang, elsker 3 hjul og må han en liten og lett vogn. Noen som har erfaringer med swiften? Klarer enda ikke helt å bestemme meg.. står mellom swift, urban jungel og tfk...Vognpose har vi fra storebror, både voksi m/knytting og lammeskinnspose. Er veldig fornøyd med begge men likte ekstra godt voksiposen på vinteren:)
lioness* Skrevet 4. februar 2014 #36 Skrevet 4. februar 2014 Tror vi skal kjøpe en MB swift denne gang, elsker 3 hjul og må han en liten og lett vogn. Noen som har erfaringer med swiften? Klarer enda ikke helt å bestemme meg.. står mellom swift, urban jungel og tfk... Vognpose har vi fra storebror, både voksi m/knytting og lammeskinnspose. Er veldig fornøyd med begge men likte ekstra godt voksiposen på vinteren:) Jepp, kjøpte den da gutten vår var ca. 6 mnd. Var lei av Emmaljunga City Cross, som føltes trygg og god på vinteren da han var nyfødt -men som opplevdes mer og mer som en traktor utover våren og sommeren i bygatene. Kjempefornøyd med swiften. Smal, superlett å trille og lett. Lang nok i ryggen likevel, vi brukte den helt til gutten sluttet med vogn. Bumper baren knakk, det var det eneste jeg ikke var så happy med. Men vi bare brukte vogna uten den. Venter tvillinger nå og vurderer å kjøpe tvillingvarianten av swiften, MB duet.
ens Skrevet 4. februar 2014 #37 Skrevet 4. februar 2014 Tror vi skal kjøpe en MB swift denne gang, elsker 3 hjul og må han en liten og lett vogn. Noen som har erfaringer med swiften? Klarer enda ikke helt å bestemme meg.. står mellom swift, urban jungel og tfk... Vognpose har vi fra storebror, både voksi m/knytting og lammeskinnspose. Er veldig fornøyd med begge men likte ekstra godt voksiposen på vinteren:) Jepp, kjøpte den da gutten vår var ca. 6 mnd. Var lei av Emmaljunga City Cross, som føltes trygg og god på vinteren da han var nyfødt -men som opplevdes mer og mer som en traktor utover våren og sommeren i bygatene. Kjempefornøyd med swiften. Smal, superlett å trille og lett. Lang nok i ryggen likevel, vi brukte den helt til gutten sluttet med vogn. Bumper baren knakk, det var det eneste jeg ikke var så happy med. Men vi bare brukte vogna uten den. Venter tvillinger nå og vurderer å kjøpe tvillingvarianten av swiften, MB duet. Takk for svar! MB duet skal være en fantastisk vogn, jeg hadde kjøpt den med en gang om jeg ventet tvillinger Ett spørsmål til ang swiften, hvordan er den på grus... demping osv... ?
lioness* Skrevet 4. februar 2014 #38 Skrevet 4. februar 2014 Tror vi skal kjøpe en MB swift denne gang, elsker 3 hjul og må han en liten og lett vogn. Noen som har erfaringer med swiften? Klarer enda ikke helt å bestemme meg.. står mellom swift, urban jungel og tfk... Vognpose har vi fra storebror, både voksi m/knytting og lammeskinnspose. Er veldig fornøyd med begge men likte ekstra godt voksiposen på vinteren:) Jepp, kjøpte den da gutten vår var ca. 6 mnd. Var lei av Emmaljunga City Cross, som føltes trygg og god på vinteren da han var nyfødt -men som opplevdes mer og mer som en traktor utover våren og sommeren i bygatene. Kjempefornøyd med swiften. Smal, superlett å trille og lett. Lang nok i ryggen likevel, vi brukte den helt til gutten sluttet med vogn. Bumper baren knakk, det var det eneste jeg ikke var så happy med. Men vi bare brukte vogna uten den. Venter tvillinger nå og vurderer å kjøpe tvillingvarianten av swiften, MB duet. Takk for svar! MB duet skal være en fantastisk vogn, jeg hadde kjøpt den med en gang om jeg ventet tvillinger Ett spørsmål til ang swiften, hvordan er den på grus... demping osv... ? Synes den har fungert helt prikkfritt på grus. Hatt den med på stranda, går fint å trekke den bak seg på to hjul siden den er så lett. Har også hatt den på skogsstier, det fungerer helt greit så lenge det ikke blir altfor ulendt terreng (trehjulinger er generelt vanskeligere å styre da). Den har fin demping i og med at den har gode lufthjul, i hvert fall mer enn god nok for vårt bruk. En ulempe med vogna er at regntrekket liksom står litt skrått fra kalesjen og ned mot fotenden. Det har jo med utforming av vogna å gjøre. Lufting består da i at man åpner med en glidelås langs siden (eller begge). Det er litt kinkig iom. at det har lett for å regne inn i åpningen. Så litt mye dugg bak stengte glugger om man er ute i øsende regnvær, skapte litt irritasjon for mini. Det er ekstra viktig å bruke selene i vogna forresten... den er ganske smal og uten noen særlige kanter på siden. Førte til at jeg en gang slengte ungen ut av vogna da jeg snudde den veldig brått... Ups. Var heldigvis innendørs på en kafe, skulle skynde oss mot utgangen, men toåringen var ikke veldig imponert over det brå møtet med flisegulvet. Stakkars. Vi skal selge vår om du er intr, send i så fall en pm.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #39 Skrevet 4. februar 2014 Noen som har oldenwalder dunposen? Hørt at den er farlig fordi den så lett kan ta fyr, men jeg vet ikke helt? Vil jo tro at ethvert dunprodukt vil det? Anonymous poster hash: 7b074...424
Filleline Skrevet 19. februar 2014 #40 Skrevet 19. februar 2014 Vi skal ha Baby Jogger City Elite med en Compact Pram + bag. Vi har en tynn ullpose til høsten, og en 80 år gammel vognpose som skal brukes på vinteren :-)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #41 Skrevet 19. februar 2014 har emmaljunga edge duo men synes den er litt høy for meg.... tenkte å kjøpe ei lettere trille til å sette bilsetet i ved siden av som vi kan ha i bilen. simo har jeg dårlige erfaringer med pga liggekomforten..barnet ligger omtrent nedover med hode. Anonymous poster hash: 858a7...b24
Lykkebaby♡ Skrevet 19. februar 2014 #42 Skrevet 19. februar 2014 Elsker vår Ticket to heaven pose som vi har etter storebror, og ny Emaljunga Mondial Duo i Navy, eller sort. Understell blir et med 4 hjul i alle fall, men har ikke klart å velge hvilket enda
Millamint Skrevet 19. februar 2014 #43 Skrevet 19. februar 2014 Har ikke bestemt oss enda men står mellom Mountain Buggy og TFK. Vi kommer også til og kjøpe Voksi Urban
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå