Gå til innhold

Hvor mye brukte du på hår og sminke når du giftet deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til frisør og sminkør for prøvetime neste uke, og lurer litt på hvor mye sånt egentlig koster. :)

Anonymous poster hash: 001f6...59c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte kun 900 kr jeg :P Kjente frisøren som gjorde håret mitt på salongen så betalte henne 900. Bestevenninnen min er make up artist så hun sminka meg hjemme hos min mor :)

Skrevet

Ingenting.

Anonymous poster hash: 57ef8...fcb
Skrevet

1500,-. Håroppsett av en tidligere kollega og sminket meg selv da jeg er utdannet til det:)

Tror de fleste tar betalt per påbegynte halvtime eller time.. 1500,- per halvtime tror jeg ikke er uvanlig..

Anonymous poster hash: 55af0...11b

Skrevet

Ingenting :) Kjente frisøren og sminket meg selv.

Skrevet

10.000

Anonymous poster hash: b3cfe...d74

Skrevet

Fikset det selv jeg, så brukte ikke noe mer enn normalt. Sikkert litt kjedelig, men var litt redd for å ikke bli meg selv når jeg skulle gifte meg, og var vel ikke så veldig engasjert i bryllupsforberedelsene. Gledet meg veldig til å flytte sammen med mannen min, så var mest opphengt i det som kom etter.

Skrevet

Kjøpte vannfast mascara, og en hårspray, men husker ikke nøyaktig prisen.

Skrevet

Gjorde alt selv. Svært fornøyd :)

Skrevet

har en venn som er stylist så han skal nokk få boltre seg med hår & sminke på den store dagen. han klipper & farger håret mitt nå også & har sminka søstra si til hennes bryllup så vet han er flink :) men håret kunne jeg nesten ordna selv, det er så kort at det dekkes nesten helt av mitt herlige juliet cap slør men lovet han skulle få gjøre det så da blir det nokk sån :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...