Gå til innhold

Hva handler dere på ebay? Fornøyde med det dere kjøper?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lyspærer, øreringer, sokker, leker, neglelakk, putetrekk, div kalendergaver, truser. fornøyd så langt.

Anonymous poster hash: b208a...42c

Skrevet

Gardiner, bursdagsting, knaggrekker, natthimmel, mobiltilbehør, lys, little einsteins osv...handlet masse der og har aldri blitt skuffa☺

Skrevet

Tør dere kjøpe merkevarer også? Tenker på når de er "new with tags" og kommer fra selgere med god "rating".

Skrevet

Handler det meste der!

De siste dagene har jeg kjøpt en del klær til meg selv,å noen klær til sønnen min.

Mobiltilbehør kjøper jeg ofte der også fordi det er så mye billigere enn i Norge.

Skrevet

Ville ikke stolt på at merkevarene var ekte nei.

Anonymous poster hash: d6eff...a54
Skrevet

mac lader... de koster rundt 600 kr i norge, jeg ga 112 kr på ebay & det var med frakt. vedig greit når man har valper som liker kabler ;)

Skrevet

Åh... masse bra tips! :) 

Gjerne legg med linker hvis dere har noen geniale tips ;) !!!

Skrevet

Ja, jeg kjøper litt jente-bursdags-gaver. Vimpler, humør-ringer og dill dall. Koster ko en 10-er, så får de penger ved siden av. veldig populert!

Skrevet

Men når alle ratingen sier at varene var ekte (de som kommenterer akkurat det da selvsagt).Ser flere som skriver at de har fått bekreftet hos forhandler at varene er ekte. Har lyst å bestille en veske.

Skrevet

Mobil og nettbrett tilbehør, ladere, klister. Har kjøpt uggs til storesøster, de var stive og rare, litt simple, men veldig fine. Hva får man til 70kr :P

Har kjøpt noe klær, klokker. Er stort sett fornøyd. Føler man får det man betaler for så lenge man følger litt med på tilbakemeldinger og slikt ja :)

Skrevet

Men når alle ratingen sier at varene var ekte (de som kommenterer akkurat det da selvsagt).Ser flere som skriver at de har fått bekreftet hos forhandler at varene er ekte. Har lyst å bestille en veske.

Ja okey da blir det jo litt annerledes ja :)

Bare ser for meg at det er nok mye svindel der og.

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Har bestilt diverse til PC som jeg ikke har fått tak i andre steder (lader, skruer etc), tilbehør til mobil/kamera (beskytter og lignende), minnekort, noe treningsutstyr, noe julepynt og generelt ting jeg ikke får tak i andre steder fordi det er utsolgt, men så er det en eller annen som har hamstret og selger videre. Også kjøpt noe matvarer jeg ikke får tak i andre steder (kjøper da kun fra selgere som har egne nettbutikker eller fysiske butikker).

Skrevet

Har bestilt diverse til PC som jeg ikke har fått tak i andre steder (lader, skruer etc), tilbehør til mobil/kamera (beskytter og lignende), minnekort, noe treningsutstyr, noe julepynt og generelt ting jeg ikke får tak i andre steder fordi det er utsolgt, men så er det en eller annen som har hamstret og selger videre. Også kjøpt noe matvarer jeg ikke får tak i andre steder (kjøper da kun fra selgere som har egne nettbutikker eller fysiske butikker).

Matvarer? Eller mener du merkevarer?

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Matvarer? Eller mener du merkevarer?

Mener matvarer. Kjøper ikke merkevarer på eBay - jeg har sett mye fake. Det er derimot ikke det samme som at det bare er fake der inne. Sannsynligheten for at det er ekte avhenger gjerne av hvilket land varen sendes fra.

Skrevet

Klær, kremer fra victoria secret, kjoler og hode pynt til datteren min, opi Neglelakk, sko, sminke...

Alt mulig rart egentlig. Men er nøye med feedback selgeren har fått .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...