Gå til innhold

Tips til kjærestekveld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært gift en stund og har et barn. Vi har strevd en tid og prøver å gjøre grep for å gå tilbake glede, intimitet og kjærlighet i forholdet.

Vi har innført en kveld i uka hvor vi gjør noe sammen. Noen ganger med barnevakt, men mest finner vi på noe hjemme etter barnet er lagt.

Nå et det min tur til å planlegge kvelden og trenger tips til noe vi kan gjøre sammen hjemme.

Jeg vil ikke at fokus skal være på sex. Han har strevd med lysten en tid og jeg vil ikke legge press på han.

Har noen tips?

Anonymous poster hash: ba96b...634

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å finne et par gode filmer og sette dere under dyna i sofaen med litt snacks eller sen middag (server noe annet til barna før de legger seg) og kanskje rødvin, øl eller god te og bare være kjærester uten noe mer mas? (Skru av telefoner, pc, nettbrett)

Anonymous poster hash: b4207...ac8

Skrevet

Brettspill? Mannen og jeg spiller ofte spill sammen og koser oss med det:) Del en flaske vin til, og lag noe enkel mat (gjerne bare ost og kjeks og litt forskjellig chorizo mv?)-

Ellers anbefaler jeg å finne en TV- serie dere følger med på sammen! Anbefaler feks: "Solsidan", "Six feet under", "Broen" eller "Borgen".

Anonymous poster hash: bb1c0...ed3
Skrevet

God mat og god vin :)

Hva med å lage en skikkelig god (treretters?) middag? Det trenger ikke være vanskelig eller voldsomt tidkrevende. Hva med å lage maten sammen mens dere prater og nyter et glass champagne?

Tenn lys, sett på fin musikk og ta på deg noe pent :)

Nyt maten og hverandres selskap.

Skrevet

Om dere har mulighet, så fyr opp bål ute i hagen, grill pølser, drikk vin, kakao eller noe. Snakk sammen og nyt varmen og hverandre. Er det stjerneklart ute så velg deg ut en stjerne på himmelen som du " gir" han..) den ser han jo hvor som helst i verden når det er stjerneklart.

Anonymous poster hash: de29c...364

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...