Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Må vel være ett godt tegn når ingen svarer? :-) Anonymous poster hash: e0bad...a71
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Jeg ble, men spontanaborterte rett etter jeg fant det ut. Vet ikke hvor langt jeg var på vei heller siden jeg ikke hadde mensen når jeg gikk på den. Men jeg blødde veldig mye og det kom ganske nye klumper. P-sprøyten er vel ikke anbefalt lenger er den? Anonymous poster hash: 6a558...943
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Nja... Legen har vært litt skeptisk til den før, men etter en viss alder var det vist greit. og man skal helst ikke gå på det mer enn to år avgangen. Nå skal jeg egentlig ta ny sprøyte i morgen... Vært så svimmel og uggen i det siste... Tror jo ikke det er graviditet men det føles likt ut som når jeg var det sist. Takk for svar! Hi Anonymous poster hash: e0bad...a71
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Nja... Legen har vært litt skeptisk til den før, men etter en viss alder var det vist greit. og man skal helst ikke gå på det mer enn to år avgangen. Nå skal jeg egentlig ta ny sprøyte i morgen... Vært så svimmel og uggen i det siste... Tror jo ikke det er graviditet men det føles likt ut som når jeg var det sist. Takk for svar! Hi Anonymous poster hash: e0bad...a71 Ta en test for sikkerhets skyld. Krysser fingrene for at det ikke er noe:) (men mindre du ønsker at det skal være noe) Anonymous poster hash: 6a558...943
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Nja... Legen har vært litt skeptisk til den før, men etter en viss alder var det vist greit. og man skal helst ikke gå på det mer enn to år avgangen. Nå skal jeg egentlig ta ny sprøyte i morgen... Vært så svimmel og uggen i det siste... Tror jo ikke det er graviditet men det føles likt ut som når jeg var det sist. Takk for svar! Hi Anonymous poster hash: e0bad...a71 Ta en test for sikkerhets skyld. Krysser fingrene for at det ikke er noe:) (men mindre du ønsker at det skal være noe) Anonymous poster hash: 6a558...943 Hadde jeg ønsket det hadde jeg nok ikke gått på sprøyta... Men takk:) hehe Anonymous poster hash: e0bad...a71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå