Gå til innhold

Hva veier mannen din, og hva veier du?

Anbefalte innlegg

Han er 181 cm og veide 94 sist han fortalte meg vekta si.

Jeg er 179 cm og veier 66 kg.

Vi er altså cirka like høye, og da vi møtte hverandre veide vi også det samme. Men siden den gang har jeg gått like mye ned som han har gått opp :-p Liker at menn er litt store jeg da.

Anonymous poster hash: ff045...fd9

Fortsetter under...

Vi er fire i familien; mor, far, storesøster og lillegutt. Til sammen veier vi 195 kg. Den som veier mest, veier 95 kg mer enn lillesøster. Lillesøster veier 10 kg mer enn lillegutt. Mor veier 45 kg mindre enn far. Lillegutt er 5 kg.

:wacko:

Annonse

Jeg er ca 60 og mannen ca 100 kg. Begge er sunne og friske og han er veldig godt trent. Regner man BMI er mannen sykelig overvektig, men det gir lagt fra et riktig bilde. Han hadde en helseundersøkelse og veiledning fra personlig trener på jobb nylig. De hadde ikke sett maken. Han har 55 kg ren muskelmasse. Han sa han gjerne ville gjøre noe for å gå ned litt i vekt, men de hadde visste ikke hvordan han kunngjøre det. Han er så sterk at jeg ville vært livredd om jeg ikke visste at han var snill:-)

Anonymous poster hash: 059c7...31b

Jeg er ca 60 og mannen ca 100 kg. Begge er sunne og friske og han er veldig godt trent. Regner man BMI er mannen sykelig overvektig, men det gir lagt fra et riktig bilde. Han hadde en helseundersøkelse og veiledning fra personlig trener på jobb nylig. De hadde ikke sett maken. Han har 55 kg ren muskelmasse. Han sa han gjerne ville gjøre noe for å gå ned litt i vekt, men de hadde visste ikke hvordan han kunngjøre det. Han er så sterk at jeg ville vært livredd om jeg ikke visste at han var snill:-)

Vil legge til at jeg er ganske godt trentselv også for tiden.

Han: 130 kg på 2 meter

Jeg: 92 på 165 cm

Tykke begge to, men har vært verre og er på rett vei. Når det er sagt er vi veldig aktive, men altfor glad i mat og snacks. Vi er ikke bløtfete, men veldig kompakte.

Anonymous poster hash: 449f9...531

Annonse

Han 190cm og 87-89kg

Jeg 180cm og 75-77kg

Han har vært stabil i alle de 15år vi har vært sammen Han må passe seg for ikke gå ned for mye i perioder han trener litt mer intens. Jeg legger på meg av tanker om mat :) Han er lettrent og løper lett fra meg om han etter 6mndr treningsstopp får et par joggeturer før vi jogger sammen (jeg jogger ca 4mil i uka, fordelt på 3-4 turer). Jeg trener flere ganger i uka, og har gjort det i 10år, men må jobbe mye for all fremgang....Uheldigvis ser det ut til at barna har arvet min lite atletiske kropp, men heldigvis pappans evne til og kunne sluke en hest uten at det synes :)

Anonymous poster hash: 95c5d...eb2

Mannen er 189 cm og veier ca. 90 kg

Jeg er 180 cm og veier 75 kg. Vært nede i 67, men det er for lite på meg. Ser helt skrapa ut.

Kan også legge til at jeg har veid 120 kg tidligere. Holdt meg stabil i vekt i 3 år nå.

Anonymous poster hash: 4a447...edd

Mannen min er 195 cm og svinger mellom 90-93 kilo. Trent gubbe som har ok med muskler.

Jeg er 172 cm og veier 70 kilo. Fødte for 3 mnd siden og trener meg ned mot trivselsvekt som er 65kg.

Anonymous poster hash: d0191...099

Vi er fire i familien; mor, far, storesøster og lillegutt. Til sammen veier vi 195 kg. Den som veier mest, veier 95 kg mer enn lillesøster. Lillesøster veier 10 kg mer enn lillegutt. Mor veier 45 kg mindre enn far. Lillegutt er 5 kg.

:wacko:

Med andre ord:

Mor:65 kg

Far: 110 kg

Storesøster: 15 kg

Lillegutt: 5 kg

:-)

Du hadde ikke trengt å informere om at lillegutt veide 5 kg. Så ikke at du hadde skrevet det men klarte og regne det ut likevel. Godt å få brukt hjernen sin litt i permisjonen:-)

Endret av Peggy Sue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...