Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Kjenner jeg er så lei om dagen! Ingen spesiell grunn, jeg bare kjeder meg... Jeg savner den gnisten og spenningen som er i starten av et forhold. Mannen og jeg har vært kjærester i 10 år og jeg var ung da vi traff hverandre. Jeg tenker av og til at jeg skulle "levd mer" før jeg slo meg til ro... Det siste året har jeg blitt småbetatt av et par andre menn (bare på avstand, ikke gjort noe!). Men hva kan jeg gjøre for å få tilbake gnisten. Mannen min er jo mannen i mitt liv.. Anonymous poster hash: b737e...ee6
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Knuller andre itellegg til mannen,da kommer min gnist tilbake Anonymous poster hash: f4009...1bf
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Knuller andre itellegg til mannen,da kommer min gnist tilbake Anonymous poster hash: f4009...1bf Er det sant?? Det er ikke noe alternativ her i huset... Anonymous poster hash: b737e...ee6
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Jeg har det som deg HI! Jeg ble betatt av en mann som er 14 år eldre enn meg, har aldri likt menn som er så mye gamlere enn meg. Det er 2 år siden å jeg er fortsatt betatt av han, jeg er ærlig om alt så mannen min vet det, vi har vært sammen i 12 år, han er min store kjærlighet å min første.. Av å til kunne jeg ha tenkt meg å prøvd en annen penis, men på den andre siden tenker jeg at jeg skal være glad for at vi fortsatt har et supert sexliv å heller sette pris på den flotte mannen jeg har. Forelsket kan jeg fortsatt bli i mannen min, det går litt opp å ned å det tror jeg er helt vanlig. Anonymous poster hash: ef85b...05a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå