Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #26 Skrevet 15. januar 2014 Jeg hadde gått for Savannah istedenfor. kommer aldri til å bli noe poppis navn. Nei, og det er helt naturlige årsaker til at det aldri vil bli populært. Ja fordi de er mange sånne som deg med dårlig smak. Anonymous poster hash: 65bc7...0dc
Gjest Fru Banderas Skrevet 15. januar 2014 #27 Skrevet 15. januar 2014 Jeg hadde gått for Savannah istedenfor. kommer aldri til å bli noe poppis navn. Nei, og det er helt naturlige årsaker til at det aldri vil bli populært. Ja fordi de er mange sånne som deg med dårlig smak. Anonymous poster hash: 65bc7...0dc Lær deg å skrive norsk før du uttaler deg? Om du ikke ser de naturlige årsakene til at Savannah aldri vil bli populært i Norge, kan vi nok med en gang fastslå at du har større utfordringer enn bare språket ja..
Fru vims Skrevet 15. januar 2014 #28 Skrevet 15. januar 2014 Sara er et fint navn, men alle kjenner noen som heter det. Jeg kommer til å gå for et litt mer uvanlig navn :-) Anonymous poster hash: 977b5...45f Ikke alle som vil ha uvanlige navn på barna sine
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #29 Skrevet 15. januar 2014 Jeg hadde gått for Savannah istedenfor. kommer aldri til å bli noe poppis navn. Nei, og det er helt naturlige årsaker til at det aldri vil bli populært. Ja fordi de er mange sånne som deg med dårlig smak. Anonymous poster hash: 65bc7...0dc Lær deg å skrive norsk før du uttaler deg? Om du ikke ser de naturlige årsakene til at Savannah aldri vil bli populært i Norge, kan vi nok med en gang fastslå at du har større utfordringer enn bare språket ja.. Visst ikke du skjønte at det var en slurvefeil så er du dummere enn jeg først i utgangspunktet trodde. Savannah er nydelig navn som er mye brukt det,men ettersom navnet ikke er norsk så blir det ikke brukt så mye i Norge. Anonymous poster hash: 65bc7...0dc
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #30 Skrevet 15. januar 2014 Jeg hadde gått for Savannah istedenfor. kommer aldri til å bli noe poppis navn. Nei, og det er helt naturlige årsaker til at det aldri vil bli populært. Ja fordi de er mange sånne som deg med dårlig smak. Anonymous poster hash: 65bc7...0dc Lær deg å skrive norsk før du uttaler deg? Om du ikke ser de naturlige årsakene til at Savannah aldri vil bli populært i Norge, kan vi nok med en gang fastslå at du har større utfordringer enn bare språket ja.. Visst ikke du skjønte at det var en slurvefeil så er du dummere enn jeg først i utgangspunktet trodde. Savannah er nydelig navn som er mye brukt det,men ettersom navnet ikke er norsk så blir det ikke brukt så mye i Norge. Anonymous poster hash: 65bc7...0dc Tja... det er 103 i Norge som heter Savannah, og 68 som har det som eneste fornavn... så noen er det jo... Så lenge foreldrene er fornøyde så skjønner ikke jeg helt problemet. Anonymous poster hash: 0edb5...fba
Løvinna30 Skrevet 15. januar 2014 #31 Skrevet 15. januar 2014 Jeg kjenner ingen som heter Sara. Ingen der jeg jobber, eller i barnehagen til ungene :-) Vet ikke om ei eneste jente som heter Sara faktisk :-)Det er et ganske fint navn egentlig.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #32 Skrevet 15. januar 2014 Heller et navn som er vanlig og som noen ganger må kombineres med en bokstav enn et navn som ingen har hørt om, alltid må staves og forklare, få vet om er gutt eller jente og som ofte blir møtt med et «hæ, hva sa du?», synes jeg i hvert fall. Jeg har selv et ganske vanlig navn, og syntes egentlig bare det var stas når jeg traff andre med samme navn da jeg var barn. Anonymous poster hash: 08e96...d50
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #33 Skrevet 15. januar 2014 Tenker det er en grunn til at noen navn er sjeldne...de fleste synes ikke de er fine! Anonymous poster hash: fc606...49d
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #34 Skrevet 15. januar 2014 Heller et navn som er vanlig og som noen ganger må kombineres med en bokstav enn et navn som ingen har hørt om, alltid må staves og forklare, få vet om er gutt eller jente og som ofte blir møtt med et «hæ, hva sa du?», synes jeg i hvert fall. Jeg har selv et ganske vanlig navn, og syntes egentlig bare det var stas når jeg traff andre med samme navn da jeg var barn. Anonymous poster hash: 08e96...d50 ... Og Sara synes jeg forresten er er nydelig navn! Anonymous poster hash: 08e96...d50
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #35 Skrevet 15. januar 2014 Datteren min heter Sarah, kunne ikke tenke meg at annet navn. Vi valgte et annet navn som mellom navn og kun hun og to til som heter det. Anonymous poster hash: 03a6a...0be
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #36 Skrevet 15. januar 2014 Jeg hadde gått for Savannah istedenfor. kommer aldri til å bli noe poppis navn. Nei, og det er helt naturlige årsaker til at det aldri vil bli populært. Ja fordi de er mange sånne som deg med dårlig smak. Anonymous poster hash: 65bc7...0dc Lær deg å skrive norsk før du uttaler deg? Om du ikke ser de naturlige årsakene til at Savannah aldri vil bli populært i Norge, kan vi nok med en gang fastslå at du har større utfordringer enn bare språket ja.. Visst ikke du skjønte at det var en slurvefeil så er du dummere enn jeg først i utgangspunktet trodde. Savannah er nydelig navn som er mye brukt det,men ettersom navnet ikke er norsk så blir det ikke brukt så mye i Norge. Anonymous poster hash: 65bc7...0dc Savannah? Virkelig?!? Ingen kan vel kalle ungen sin det! Anonymous poster hash: 76096...ae9
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #37 Skrevet 15. januar 2014 Den ene datteren min heter Sarah Hun har gått i 3 forskjellige barnehager, og det har faktisk ikke vært noen andre Sarah'er i noen av barnehagene. Det er umulig å gardere seg mot at det dukker opp noen med samme navn enten i bhg eller på skolen, det viktigste er å velge et navn som man selv liker. Synes JEG da. Ps. Det er 3 stk med det samme uvanlige navnet i bhg... Anonymous poster hash: 2b6e8...e4d Hvorfor denne h'en på slutten? Uttaler dere det "Sarahhh"? Eller bare "Sara"?Anonymous poster hash: 76096...ae9 Ja, jeg vet at stumme h'er og lignende "fjolleri" er veldig feil her på dib, men nå er ikke far norsk og der han kommer fra er dette vanlig skrivemåte.Anonymous poster hash: 2b6e8...e4d Hvis jenta skal bo i Norge så hadde kanskje norsk skrivemåte vært det beste? Så slipper hun å si "Sara med h" hver gang noen skal skrive navnet hennes,Anonymous poster hash: 76096...ae9 Hadde hun het Sara måtte hun vel like fullt presisert hver gang: "Sara uten h" Anonymous poster hash: 58601...b14
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #38 Skrevet 15. januar 2014 Tenker det er en grunn til at noen navn er sjeldne...de fleste synes ikke de er fine! Anonymous poster hash: fc606...49d Eller de fleste har aldri hørt dett/de før er vår erfaring... Har hørt at det har blitt en snakkis her vi bor at våre barn har sjeldne og veldig FINE navn... Heldigvis får vi velge navn selv :-). Anonymous poster hash: f80bb...da9
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #39 Skrevet 15. januar 2014 Tenker det er en grunn til at noen navn er sjeldne...de fleste synes ikke de er fine!Anonymous poster hash: fc606...49d Eller de fleste har aldri hørt dett/de før er vår erfaring... Har hørt at det har blitt en snakkis her vi bor at våre barn har sjeldne og veldig FINE navn... Heldigvis får vi velge navn selv :-).Anonymous poster hash: f80bb...da9 Ja, for all del! Det kan godt være at de navnene deres barn har er både fine og sjeldne. De fleste sjeldne navn er ikke fine, er likevel min erfaring. Det finnes så mange navneoversikter, at de fleste sjeldne navn er ikke sjeldne fordi de er ukjente. Regner med du ikke vil dele navnet her da? Kunne vært interessant å høre hva disse sjeldne og fine navnene er... Anonymous poster hash: fc606...49d
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #40 Skrevet 15. januar 2014 Jeg hadde gått for Savannah istedenfor. kommer aldri til å bli noe poppis navn. Nei, og det er helt naturlige årsaker til at det aldri vil bli populært. Ja fordi de er mange sånne som deg med dårlig smak. Anonymous poster hash: 65bc7...0dc Lær deg å skrive norsk før du uttaler deg? Om du ikke ser de naturlige årsakene til at Savannah aldri vil bli populært i Norge, kan vi nok med en gang fastslå at du har større utfordringer enn bare språket ja.. Visst ikke du skjønte at det var en slurvefeil så er du dummere enn jeg først i utgangspunktet trodde. Savannah er nydelig navn som er mye brukt det,men ettersom navnet ikke er norsk så blir det ikke brukt så mye i Norge. Anonymous poster hash: 65bc7...0dc Savannah? Virkelig?!? Ingen kan vel kalle ungen sin det! Anonymous poster hash: 76096...ae9 Nei ikke folk som deg,men NORMALE folk bruker gjerne det navnet ja Som du ser lengre oppe,103 personer heter Savannah i NORGE. Anonymous poster hash: 65bc7...0dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå