Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Babyen i magen er så urolig idag, nå har ho holdt på siden kl 16 uten stopp omtrent. Det presset veldig nedover og stakk i skjeden i stad også. Hva kommer dette av? Bør jeg bekymre meg for at hun er så aktiv? Kan hun være stresset? Anonymous poster hash: 659e1...3eb
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Jeg hadde det også sånn i slutten av uke 36, lurte på om jeg var på vei i fødsel. Fant aldri noen forklaring, babyen kom i uke 41, så det var ikke fødsel. Men kanskje babyen din fester seg? Bytter stilling? Hvis du er urolig, syns jeg du skal ringe føden. Det er så vondt å være bekymret, spesielt mot natta, og de vil jo at du skal ringe. Lykke til:) Anonymous poster hash: 780db...956
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Jeg hadde det også sånn i slutten av uke 36, lurte på om jeg var på vei i fødsel. Fant aldri noen forklaring, babyen kom i uke 41, så det var ikke fødsel. Men kanskje babyen din fester seg? Bytter stilling? Hvis du er urolig, syns jeg du skal ringe føden. Det er så vondt å være bekymret, spesielt mot natta, og de vil jo at du skal ringe. Lykke til:) Anonymous poster hash: 780db...956 Ja jeg lurte litt på om kanskje det var hodet som fester seg.. er i tillegg på 3 runden med hikke siden kl 16 og! Føler at hun stresser fælt inni der. Bein og armer stikker ut her og der samtidig som hele kroppen hopper av hikke Anonymous poster hash: 659e1...3eb
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Dytt Anonymous poster hash: 659e1...3eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå