Gå til innhold

Urolig baby i uke 36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen i magen er så urolig idag, nå har ho holdt på siden kl 16 uten stopp omtrent.

Det presset veldig nedover og stakk i skjeden i stad også. Hva kommer dette av? Bør jeg bekymre meg for at hun er så aktiv? Kan hun være stresset?

Anonymous poster hash: 659e1...3eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det også sånn i slutten av uke 36, lurte på om jeg var på vei i fødsel. Fant aldri noen forklaring, babyen kom i uke 41, så det var ikke fødsel. Men kanskje babyen din fester seg? Bytter stilling? Hvis du er urolig, syns jeg du skal ringe føden. Det er så vondt å være bekymret, spesielt mot natta, og de vil jo at du skal ringe. Lykke til:)

Anonymous poster hash: 780db...956

Skrevet

Jeg hadde det også sånn i slutten av uke 36, lurte på om jeg var på vei i fødsel. Fant aldri noen forklaring, babyen kom i uke 41, så det var ikke fødsel. Men kanskje babyen din fester seg? Bytter stilling? Hvis du er urolig, syns jeg du skal ringe føden. Det er så vondt å være bekymret, spesielt mot natta, og de vil jo at du skal ringe. Lykke til:)

Anonymous poster hash: 780db...956

Ja jeg lurte litt på om kanskje det var hodet som fester seg.. er i tillegg på 3 runden med hikke siden kl 16 og! Føler at hun stresser fælt inni der. Bein og armer stikker ut her og der samtidig som hele kroppen hopper av hikke :P

Skrevet

Dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...