Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Må innrømme jeg ikke har hørt så mye på hennes sanger, men måtte søke henne opp etter at jeg så dette programmet og hun har jo veldig fin musikk, veldig flink. Er hun veldig kjent?? Anonymous poster hash: d9b65...207
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Ja, vil si at hun er ganske kjent Anonymous poster hash: 241ac...d3e
☆☆☆ Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Hugsar godt "Anything 'bout June" på 90-talet, men no er ho kanskje C-kjendis? Flink å synge er ho, ja.
det er berre mordi Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Hugsar godt "Anything 'bout June" på 90-talet, men no er ho kanskje C-kjendis? Flink å synge er ho, ja. Ho er nok mest kjent av vi som no er den eldre garde;)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Hun slo gjennom i 1996 og har siden det gitt ut 7 skiver og i tillegg et livealbum. Hun skriver jo ikke akkurat listepop, så blir jo ikke spilt 'i tide og utide' på radio kan man si... I tillegg gir hun ut skivene sine på eget label, så hun kan ikke, som de store plateselskapene, kjøpe seg inn på hitlistene. Anonymous poster hash: 06c3d...5d7
☆☆☆ Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Hugsar godt "Anything 'bout June" på 90-talet, men no er ho kanskje C-kjendis? Flink å synge er ho, ja. Ho er nok mest kjent av vi som no er den eldre garde;)No vart eg fornærma! Sjølv om eg no er bikka 30 likar eg ikkje å bli rekna for gammal. Eg har framleis ikkje komt over forsmedelsen av at eg plutselig var eldre enn tilsynslegen på jobb 😮
Englenemine Skrevet 15. januar 2014 #7 Skrevet 15. januar 2014 Oh anything bout June. Nydelig sang, har den på cd. Kul og dyktig dame.
det er berre mordi Skrevet 15. januar 2014 #8 Skrevet 15. januar 2014 Hugsar godt "Anything 'bout June" på 90-talet, men no er ho kanskje C-kjendis? Flink å synge er ho, ja. Ho er nok mest kjent av vi som no er den eldre garde;)No vart eg fornærma! Sjølv om eg no er bikka 30 likar eg ikkje å bli rekna for gammal. Eg har framleis ikkje komt over forsmedelsen av at eg plutselig var eldre enn tilsynslegen på jobb Ja, det var litt stygt av meg og drage deg ned i gjørma saman med meg. Tenkte at vi frå "nynoreg" måtte halde saman Men ok.., korreksjon i anmarsj. Eg prøver igjen: Ho er nok mest kjent av dei av oss som no er den eldre garde - (Dette gjeld ikkje stjerna, for ho er mykje, mykje yngre)
Gjest Tale30 Skrevet 15. januar 2014 #9 Skrevet 15. januar 2014 C-kjendis er hun kanskje i Se og Hør øyemed, men ikke i musikkmiljøer i Norge. Fantastisk dyktig og produktiv artist, og nå også gitarist i Di Derre.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 Hugsar godt "Anything 'bout June" på 90-talet, men no er ho kanskje C-kjendis? Flink å synge er ho, ja. Ho er nok mest kjent av vi som no er den eldre garde;)No vart eg fornærma! Sjølv om eg no er bikka 30 likar eg ikkje å bli rekna for gammal. Eg har framleis ikkje komt over forsmedelsen av at eg plutselig var eldre enn tilsynslegen på jobb 😮 *snøft* "Denial. Not just a freakin' river in Egypt." Anonymous poster hash: 2689f...91d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå