Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Jeg skal ha en venninnegjeng, 10 stk, på tapas og vil gjerne ha tips til retter og gjerne også oppskrifter. Er ikke veldig god på kokkelering, dessverre........hjelp meg! Anonymous poster hash: 5004e...cc6
Mamalarma Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Sviske med spekeskinke rundt, tannpirker igjennom spicy kjøttboller i tomatsaus Kyllingvinger scampi eller hvitløksmarinerte reker saltbakte poteter Godt brød osteboller, aner ikke hvordan det lages løkringer ostebit med spekemat og reddik på oliven Litt tips
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 -ostemuffins -kjøttboller -varm opp kyllingvinger/klubber -kyllingspyd/ svinefillet på spyd med gode grønnsaker inni -aioli -pastasalat -asparges med parmaskinke rundt -salsa -coscus salat -dvs salater -bakte tomater -potet båter noen få tips;) Anonymous poster hash: 327ec...219
overlord Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 (endret) Jeg ville ha lagd følgende: foccacia tzatsiki gresk salat gresk kebab på spyd marinert scampi sweet chili kyllingspyd asparges med spekeskinke og parmesan dadler med bacon pai med spinat og fetaost sprø potetbåter aioli mini vårruller gratinerte tomater og champingjong oliven Endret 15. januar 2014 av overlord
Tipptopp Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Lakse-tapas. Lefse som du smører med kremost naturell, legg lakseskiver på og dryss over fersk purre. Rull sammen og del i biter. Fylt sopp. Sjampinjong som er opp ned med stilken fjernet, putt en ostebit (blåmugg, Brie osv) i midten og inn i ovnen til osten smelter. Djevel-egg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå