Gå til innhold

Vaskedama har støvsuget opp diamantringene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

uten å si fra!

Mistet dem for 3 mnd siden, og har håpet de ville dukke opp. Ville ikke si noe til vaskedama i frykt for at hun skulle tro jeg mistenkte henne for å ha stjålet dem. (Noe jeg ikke gjør da hun har vasket hos oss i 4 år, pluss hos flere familiemedlemmer uten problemer)

Hun snakker ikke så veldig godt norsk, men da hun var her sist nevnte jeg for henne at de var borte og at hun godt måtte være obs osv..

Da sa hun at hun trodde hun husket at hun hadde støvsuget dem opp, så jeg måtte sjekke posen. Da jeg spurte om hun visste når, sa hun at det var nok et par mnd siden... At hun husker lyden av noe som ble sugd opp. Jeg har skiftet posen siden da (har selvsagt sjekket den som er i nå)

Er så lei meg for at hun ikke ga beskjed den gangen! Fader altså..

Ringene er forlovelsesringen min i hvitt gull med diamant pluss ringen jeg fikk da jeg fødte vår første sønn i gull med en diger diamant. Verdi til sammen ca 20 000, affeksjonsverdi - ikke målbart!

Snufs

Anonymous poster hash: 04f75...381

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig dumt, og irriterende! Kjenner jeg blir skuffet på dine vegner.

Viss vaskehjelpen har støvsugd gulvet og ringene lå der, kan du nesten ikke bli sint på henne, men deg selv....kunne likegodt vært småstein som lagde singlelyden...

Anonymous poster hash: b0adb...423

Skrevet

Som om noen er så dum.

Anonymous poster hash: 3b982...c7b

Skrevet

Lar du sånne ting ligge på gulvet?

Du må jo passe på sakene dine jente :P

Anonymous poster hash: b1280...e75

Skrevet

Hvorfor ga du ikke beskjed til vaskedama med en gang? Hvorfor komme med det etter 3 mnd? Jeg følger ikke så nøye med på hva som støvsuges opp, men hadde jeg visst at det var noe verdifullt på gulvet hadde jeg jo selvsagt fulgt med.... Her må du nok skylde på deg selv, du kan ikke forvente at vaskedama skal følge med om hun ikke får beskjed med en gang... 

Anonymous poster hash: 43f72...10e
Skrevet

Hvorfor ha så dyre ringer liggende så de lander på gulvet????

Da spør man om bråk.

Anonymous poster hash: 7d00c...6ec

Skrevet

Det er vel fort gjort at noe faller på gulvet vel! HI hadde sikkert sagt i fra til vaskehjelpen hvis hun visste at de hadde falt på gulvet...

Skjønner godt at du er oppgitt jeg! Det er jo helt merkelig at hun ikke har sagt noe før hvis "hun trodde at hun hadde støvsugd den".

Anonymous poster hash: 2f752...ad9
Skrevet

det kan jo være at hun ikke tenkte på det kunne være noe verdifullt før du nevnte det? 

men hun har jo god hukommelse om hun husker at "noe" singlet i støvsugerrøret for 3 mnd siden. 

om hun ikke så at hun støvsugde ringene, bare hørte noe, kan det jo like godt være småstein hun har støvsugd opp. 

Anonymous poster hash: ef3a2...c88
Skrevet

Jeg ville lurt på om hun har tatt dem når hun forteller dette så lenge etterpå.

Skrevet

Skjønner at dere lurer på hvorfor slike ting ligger og slenger, men med tre små kan de være hvor som helst. Tar dem av ved bleieskift, oppvask osv..Sist jeg så dem lå de på radioen på skrivebordet, (jada, dumt sted) skrivebordet er veldig lett, vaskedama kan ha skubbet til det for å støvsuge bak, og kommet til å støvsuge dem opp hvis de har falt ned. Hun er veldig distré og har knust og ødelagt flere ting her.

Skrevet

det kan jo være at hun ikke tenkte på det kunne være noe verdifullt før du nevnte det?

men hun har jo god hukommelse om hun husker at "noe" singlet i støvsugerrøret for 3 mnd siden.

om hun ikke så at hun støvsugde ringene, bare hørte noe, kan det jo like godt være småstein hun har støvsugd opp.

Anonymous poster hash: ef3a2...c88

Det er så vanskelig å forstå henne, så selv om jeg prøvde å spørre om hun faktisk hadde sett dem innen de forsvant inn i støvsugeren fikk jeg ikke noe ordentlig svar;(

Skrevet

Dersom hun er så distré, hvordan husker hun at noe singlet i støvsugeren for tre mnd siden?

Ugler i mosen...

Skrevet

Jeg ville lurt på om hun har tatt dem når hun forteller dette så lenge etterpå.

Vaskehjelpen nevnte det jo etter å ha blitt fortalt nå at ringene var borte.

Jeg har en hukommelse som gjør at jeg fint kunne husket noe slikt tre måneder tilbake, hvis det bråket som om jeg støvsugde opp stein.

Her er det selvfølgelig veldig synd at HI ikke sa noe til vaskehjelpen tidligere, for da kunne ringene trolig blitt funnet. Nå må dessverre HI og vaskehjelpen leve med mistankene.

Uansett veldig kjedelig å miste ting som har en slik affeksjonsverdi :/

Anonymous poster hash: 01df5...79d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...