Gå til innhold

har dere lyst på flere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Har 3.

Anonymous poster hash: 0fc96...a69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har jeg 2 og det holder lenge:-)

Synes helt ærlig det er dritt å gå gravid, så etter dette svskapet er jeg ikke sikker på at det blir flere.. Blir tobarnsmor, men er jo bare 25 år enda! Skal jeg ha 3 unger må de siste bli tett isåfall, vil være ferdig med babylivet før jeg er 30. 

Anonymous poster hash: 48813...0df

Skrevet

Har veldig lyst på en til.. Koste meg sånn med graviditet og permisjon med siste.. Men vi har ikke plass eller råd til flere, så vi er nok ferdige. Må sies at vi har fire fra før, da :-)

Anonymous poster hash: 59a36...05b

Skrevet

Nei. Jeg har to og synes det er nok:) nå er minste blitt fire, og jeg orker ikke tanken på å gå gjennom småbarnstiden en gang til!

Anonymous poster hash: c2c3c...ec5

Skrevet

Har en og fornøyd med det.

Skrevet

Skulle gjerne hatt en til men er usikker , holdt på å blø ihjel i fødsel. Hadde det ikke skjedd hadde jeg garantert gått for en til.

Anonymous poster hash: 31d33...b54

Skrevet

Vi har to og er fornøyde med det. Om vi får enda en så blir barna en livsstil og det vil vi ikke. Liker å ha tid til jobb, hverandre og å kunne få barnevakt noen ganger i året for å gå på kino osv. Også har vi ikke råd heller, da må vi kjøpe større hus og bytte ut begge bilene.

Anonymous poster hash: 70bac...e3b
Skrevet

JA! :D

Anonymous poster hash: 7aed7...b6c
Skrevet

Skulle gjerne hatt en til men er usikker , holdt på å blø ihjel i fødsel. Hadde det ikke skjedd hadde jeg garantert gått for en til.

Jamne så få innvilget keisersnitt da? Ingen som kommer til å nekte deg det dersom du holdt på å blø i hjel under første fødsel.

Anonymous poster hash: 70bac...e3b

Skrevet

JAAAA. Har 1 og mitt største ønske er å få ihvertfall 1 til, men dritt gubben sier nei. Vurderer å bytte han ut for å oppfylle drømmen min. Hjelper absolutt ikke at alle maser om at det er på tide å få en til nå. 

Anonymous poster hash: ca209...277
Skrevet

Vet ikke....!!!!! Nettopp fått første barn og er godt voksen (snart 40)

Ventet leeeenge, pga en abort da jeg var 18 fikk jeg totalt angst for dette med graviditet og ikke minst fødsel :(

Men nå som jeg har fått barn ser jeg hvor fantastisk det er, ingen følelse i verden kan måles med den følelsen når jeg ser på lille nurket mitt ;)

Men tror ikke det blir noe av gitt, dessuten vil ikke gubben ha fler :( hmmmmmmm...............

Anonymous poster hash: 72ef3...801

Skrevet

Ja, har tre barn, den minste er attpåklatt, så ønsker at hun får ett søsken som er tett i alder :) . Er ikke bare derfor da ;)

Bruker ikke prevensjon, og prøver ikke hardt, det blir når det blir :):)

Anonymous poster hash: 581a7...083

Skrevet

Det er jo alltid økt sjanse for blødninger ved keisersnitt enn ved vaginal fødsel.

Skrevet

har to, og har lyst på en til men vi får se om vi rekker. skal bli 34år i år,har ennå ikke avsluttet spesialisering, har to tette som er ennå små. vi får se vi får se.

Skrevet

Har veeeeelig lyst på flere, men er for gammel og mannen sterilisert :-(. Er lykkelig og fornøyd med de 4 flotte barna vi har, men kunne fint fått 4 til hadde jeg startet før og hatt mannen med på laget :-)

Anonymous poster hash: 4e9c0...19b

Skrevet

JAAAA. Har 1 og mitt største ønske er å få ihvertfall 1 til, men dritt gubben sier nei. Vurderer å bytte han ut for å oppfylle drømmen min. Hjelper absolutt ikke at alle maser om at det er på tide å få en til nå.

Anonymous poster hash: ca209...277

Samme her!! Og vi har en på åtte år. Har gitt opp å mase, og temaet er blitt tabulagt. Har tenkt samme tanke som deg, men jeg velger å ta hensyn til den familien jeg allerede har fremfor en EVENTUELT fremtidig familie..

Anonymous poster hash: dae4f...2d4

Skrevet

Ja. Kunne tenkt meg et par til.. Har 3 nå. Men kjenner at man skal klare å følge opp alt og at man ikke skal være småbarnsforelder i en evighet heller.

Anonymous poster hash: 65559...f70

Skrevet

Svaret på det spørsmålet er veldig enkelt; nei.

Skrevet

Vi venter nr.5 nå :) Tenker meg at det muligens blir en til etter denne. Hvis alt går bra og vi føler vi har kapasitet til en nr.6 også.

Anonymous poster hash: a37d7...33e
Skrevet

Jeg har 1, vil ha hvertfall en til. Men må finne en bedre far enn jeg hadde til min første først

Anonymous poster hash: c76d9...0d5

Skrevet

Ja! Hehe... Har en nydelig gutt på 10 mnd og har nytt babytiden alt jeg kan. Gleder meg utrolig til å oppleve det enda en gang med et nytt lite menneske. Jeg har alltid tenkt at jeg vil ha tre, men mannen sier te. Dessuten reiser han veldig mye i forbindelse med jobben, så det kan hende jeg må si stopp også når hverdagen begynner og jeg er tidvis alene med 2 aktive barnehagebarn.

Men lyst på? Oh yes!

Skrevet

Ja! Men har ikke så lyst at jeg orker et svangerskap til. 

Skrevet

Nei. Jeg har tre stykker og det holder i massevis.

Anonymous poster hash: 90e9d...1b0

Skrevet

Jeg har 3 barn og deg var det vi var enige om å få. Men nå kjenner jeg lysten på en nr 4 sniker seg på. Lurer på om jeg får med mannen om noen år;)

Skrevet

Har alltid tenkt at 3 er fint. Nå har jeg et, og tenker nok det holder med et til. Kom litt sent i gang, og syns til tider det er slitsomt bare med en, så tror jeg hadde blitt skikkelig utrivelig med 3 små barn :)

Anonymous poster hash: b2edb...ba2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...