Gå til innhold

har dere lyst på flere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Jeg har to og venter nr 3.

Helt ferdig!

Anonymous poster hash: d8a96...2ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to og kjæresten har tre. Så om det blir oss så holder det ;) Hvis jeg mot formodning ender opp alene, for så å treffe en barnløs mann så kunne jeg tenkt meg en til eller to. Kanskje.. 

Anonymous poster hash: 81153...25f
Skrevet

Har 1 og skal max ha 3.. men først skal vi få hund når misteren på 1,5 blir 6, også får vi se etter det :)

Skrevet

Skulle gjerne hatt en til men er usikker , holdt på å blø ihjel i fødsel. Hadde det ikke skjedd hadde jeg garantert gått for en til.

Anonymous poster hash: 31d33...b54

Jamne så få innvilget keisersnitt da? Ingen som kommer til å nekte deg det dersom du holdt på å blø i hjel under første fødsel.

Anonymous poster hash: 70bac...e3b

De fraråder ks her om man har økt blødningstendens. For den øker ytterligere ved ks. Har selv 3 barn og skal ikke ha flere pga blødninger etter alle 3. Holdt på å hå gale 2 av gangene. All ære til flinke jordmødre og leger!

Anonymous poster hash: 0fc96...a69

Skrevet

Frister ikke noe. Jeg har to og mannen har to, det holder. Nå blir vi besteforeldre, så vil bruke masse tid og energi på det istede. Våkennetter kan jeg gjerne ta om mor trenger litt avlastning, men da vet jeg at det bare er å levere tilbake barnet.

Har små tantebarn også som er på besøk, så glemmer ikke bleieskift.

Anonymous poster hash: 96a79...7bf

Skrevet

Har fire, og har nok ingen umiddelbare planer om en til. Men om noen år når disse er litt eldre kanskje vi sniker til en liten attpåklatt, hvem vet ;)

Skrevet

Vi har to, og begge er enige er det er nok for våres del. En gang i fremtiden blir man jo forhåpentligvis besteforeldre og ;)

Skrevet

Jeg er veldig takknemlig for gutten vår, men jeg håper inderlig at vi får et barn til :)

Dersom vi ikke lykkes har jeg lovt med selv å forsøke å ikke være lei meg for det og heller være glad for at vi faktisk har fått en fantastisk sønn.

Hvis jeg skal være helt ærlig ønsker jeg meg en til i løpet av 2016 og deretter en liten atpåklatt når jeg (forhåpentligvis) på et tidspunkt er ferdig med en doktorgrad, men tenker at det blir for mye å forlange - vil ikke være grådig heller :)

Skrevet

dere som har mer enn 3-4 barn, hvor henter dere overskuddet ifra? får dere noe særlig alenetid eller liker dere ikke alenetid??? jeg er glad i barna mine, men jeg trenger et pust i bakken(egentid) for å være en bedre mamma

Anonymous poster hash: 8bea7...3e9

Skrevet

Jeg har akkurat fått nr 2, og håper virkelig jeg får en nummer tre også. Det hadde vært helt fantastisk! Men jeg får se hvordan livet er med disse to først.

Gjest 5 andre
Skrevet

Nope. Nei, Aldri i verden. Elsker de tre jeg har over alt, men det holder i massevis med dem :)

Skrevet

Jeg venter gutt nr.2 om ett par uker og ønsker meg en til/ evt. tvillinger om jeg orker å gå gravid flere runder. Vært veldig svimmel i hele svangerskapet så er lei og sliten nå... Håper jeg får en datter også om det blir flere:)

Anonymous poster hash: 33767...2dd

Skrevet

Jeg har to, men har alltid hatt lyst på 3. Nå er jeg gravid med nr3 og nærmest angrer på at jeg ble det. Er så dårlig... og kommer plutselig på hvordan det er å være trøtt og ha lite energi. Syns det har gått fint med to barn... men akkurat som det nå har gått opp for meg hvor hektisk det har vært... uff... det blir aldri aldri aldri mer enn 3 barn ihvertfall. Det skal være sikkert og visst !!Anonymous poster hash: 8bea7...3e9

hei! Vi fikk nr 3 i september- selv syns jeg alt var mye greiere med nr 3 enn nr2! Mer tid og de store på 2,5 og 5 leker fint. Visst er det hektisk, men alt flyter bedre på denne gangen syns jeg, mer erfaren:)

Lykke til!

Anonymous poster hash: f335a...5ab

Skrevet

Har 2, der minste er 2 mnd og eldste straks er 2 år. Ønsker flere, om jeg skulle være så heldig igjen. 

Men det får vi vente 10 år med :P Litt greit å ha 2 selvstendige barn før man tenker i de baner igjen ;) 

Skrevet

Holder lenge med en. Liten syk gutt på fire år og vi tenker fornuftig. Vi vil ha overskudd, økonomi og vi jobber mye med forholdet for å få til en hverdag med skatten vår. Ett barn til ville ikke gitt alt det vi trenger for å ta vare på vår lille og for å være en familie. En litt trist tanke, men når vi har det utrolig bra sånn som det er så er jeg lykkelig :)

Anonymous poster hash: dca50...da7
Skrevet

Nei. Jeg har forferdelige og kompliserte svangerskap og når fødselen med minsten holdt på å gå helt galt for oss begge ble mannen enig i at 2 er fint!

Gjest lillehi
Skrevet

Når datteren min var mindre hadde jeg veldig lyst til å gi henne søsken, men med dårlig økonomi og sykdom passet det ikke😢 dessuten ble det slutt mellom meg og barnefaren da hun var tre år, og jeg hadde hverken tid eller overskudd til å innlede et nytt forhold. Nå når hun er 13 og jeg er 42, og fremdeles single må jeg nok innse at det toget er gått😃 men er utrolig takknemlig for den fine jenten jeg har💕

Skrevet

Venter nr 2 nå og ønsker meg minst en til. Håper også vi med tiden kan bli fosterforeldre.

Anonymous poster hash: 098e7...7bf

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt flere enn to, men orker ikke gå gravid igjen eller ha spedbarn. I tillegg fraråder legen meg det grunnet to risikosvangerskap. Men vi vurderer sterkt å bli avlastningshjem eller være fosterforeldre når egne barn blir litt eldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...