Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 På ankelskade? For snart tre måneder siden falt jeg ned trappen. Det var store krefter i fallet da jeg bar veldig tungt. Foten havnet under meg og smertene var så store at jeg holdt på å svime av og i en time etter slet jeg med å ikke spy for smertene var så store. Jeg hadde ikke anledning å dra til legen, men ser jo det at jeg burde ha prioritert det. Foten skiftet ikke farge som den vanligvis gjør når jeg har forstuet ankel før og den ble bare litt hoven. I en uke klarte jeg ikke bevege ankelen en millimeter engang og all annen bevegelse var grusomt vondt. Tre måneder etter gjør det fortsatt vondt å gå opp trapper og om jeg går lenger enn 100 meter så "går jeg opp" ankelen som gjør at jeg må belage meg på 2-3 dager med smerter. Svaret sier seg vel selv, at jeg bør komme meg til legen... Men kan det være at jeg har bristet ankelen eller noe? Det skal vel ikke være så vondt 3 måneder etter? Anonymous poster hash: a8ee8...5b9
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Jeg er ikke lege. Men den ankelen må være brekt, og antagelig grodd feil. Anonymous poster hash: 82d69...870
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Kom deg til lege og gå tatt et røntgenbilde!! Ja, du kan ha hatt både brudd og brist. Du burde vært hos lege for å få sjekket det i tilfelle du egentlig burde blitt operert. Anonymous poster hash: 3cdf4...d25
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Som du sier, dumt du ikke kom deg til legen med en gang. Dette høres ut som et brudd som har grodd skjevt. Du trenger et røntgenbilde. Får håpe du ikke trenger operasjon for å bryte opp igjen bruddet. Anonymous poster hash: 3791f...3a4
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Usj. Høres lite kjekt ut :/ men jeg får skylde meg selv. Var så mye annet som var viktigere der og da og så ble mini syk og så kom jula... I tillegg har jeg litt legeskrekk. Får håpe på det beste og ringe legen i morgen. Anonymous poster hash: a8ee8...5b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå