Gå til innhold

Skremmende utvikling :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne nettaviser, er så høyreekstreme og islamfientlige at jeg aldri kunne tenke meg å lese noe derfra. Denne avisen gis ut av nynazister i miljøet rundt Torgrim Bredesen (tidligere Vigrid) De sprer dessverre mye desinformasjon, og henter mye av stoffet sitt fra nynazistiske grupperinger og partier fra Norden og Europa.

Skrevet

Svadaprek!

Anonymous poster hash: c2b36...7ce
Skrevet

Jeg håper du ikke med alvor leser noe fra dette nettstedet.

Dette er et useriøst og høyreekstremt nettsted. Du kan ikke stole på noe som står der.

Jøss, lærer man ikke kildekritikk på skolen lenger....?

Anonymous poster hash: 54149...15c

Skrevet

Pissprat far useriøse kilder. Vi bor  her og har gutter, samt stort nedslagsfelt i lokalmiljøet, og dette er det mest upresise bildet av et godt lokalmiljøet vi noengang har lest.

Anonymous poster hash: c5385...7ac
Skrevet

Di som er så glad i di nye landsmennene mener at alt er tull som kommer fram. Greit noe er overdrivet, men enkelte klarer ikke og se hva som kommer til og skje...

Anonymous poster hash: 0158a...b0d

Skrevet

Jøje meg. Snakker du med riktig person, så kan til og med Kardemommeby være et drittsted...

Det er alltid en eller annen som ikke trives, uansett hvor man drar hen. At dette er et tøff plass å vokse opp er det vel ingen tvil om, men dette var jo rett og slett svartmaling fra en svært nøye utvalgt synsvinkel. 

Anonymous poster hash: 242b9...44e
Skrevet

Synes mye av det jeg leste var sant jeg.

Så har de jo hatt et ekte intervju med denne norske gutten, hvor han forteller om denne skolen.

Det er helt sant at skolene hjernevasker elevene til å tro at det er synd på 3.generasjonsinnvandrere..

Sosialistene vil for alltid stikke hodene i sanden når sannheten kommer fram.

Anonymous poster hash: 35381...dce

Skrevet

Hva er det som ikke er sant i dette ? Dere som mener det er sprøyt er dere derifra ?

Anonymous poster hash: 6d46d...6d1

Skrevet

Hva er det som ikke er sant i dette ? Dere som mener det er sprøyt er dere derifra ?

Ja, vi bor rett utenfor bildet i artikkelen og vi opplever ikke den virkeligheten i det hele tatt, med gutter i tilsvarende alder.

Skrevet

Di som er så glad i di nye landsmennene mener at alt er tull som kommer fram. Greit noe er overdrivet, men enkelte klarer ikke og se hva som kommer til og skje...

Og så er det enkelte som ikke kan skrive sitt eget morsmål korrekt.

Anonymous poster hash: 90f25...e9a

Skrevet

Så er det noe som heter å være kildekritisk. denne siden er drøy, og ikke skrevet av journalister, men rasister.

Skrevet

Hva som er sant eller ikke vet ikke jeg, men jeg nekter å lese noe som kommer fra et nazinettsted som dette. 

Skrevet

Akkurat dette er jo basert på ein artikkel fra finansavisen. Jeg har lest den en gang tidligere... Så dette er faktisk ikke "pisspreik", selv om kilden er utroverdig.

Anonymous poster hash: 2b7c8...2a3

Skrevet

Di som er så glad i di nye landsmennene mener at alt er tull som kommer fram. Greit noe er overdrivet, men enkelte klarer ikke og se hva som kommer til og skje...Anonymous poster hash: 0158a...b0d

Og så er det enkelte som ikke kan skrive sitt eget morsmål korrekt. Anonymous poster hash: 90f25...e9a
Og enkelte som deg er hjernedød....

Skrevet

Di som er så glad i di nye landsmennene mener at alt er tull som kommer fram. Greit noe er overdrivet, men enkelte klarer ikke og se hva som kommer til og skje...Anonymous poster hash: 0158a...b0d

Og så er det enkelte som ikke kan skrive sitt eget morsmål korrekt. Anonymous poster hash: 90f25...e9a
Og enkelte som deg er hjernedød....

Dere holder diskusjonen på et høyt nivå ser jeg. Flott det.

Anonymous poster hash: 4c46d...37c

Skrevet

Nå stoler jeg IKKE på dette nettstedet altså, mye svada. Men har selv bodd en del år i "ghettoblokken" som de kaller det (på bildet). Og jeg opplevde maange ekle episoder der altså (aldri norske involvert). De er nok mye sant i det som blir sagt. Og det er ikke uvanlig at det står store ungdomsgjenger i området som roper og følger etter deg.

Anonymous poster hash: 8076b...fa9

Skrevet

Selv om jeg ikke tar den nettsiden seriøst så kan jeg skrive under på at det er en skremmende utvikling. Våre tre gutter, og deres norske venner, ble hetset, mobbet og utsatt for grov rasisme. Vi endte med å flytte.

Anonymous poster hash: acf83...85b
Skrevet

Selv om jeg ikke tar den nettsiden seriøst så kan jeg skrive under på at det er en skremmende utvikling. Våre tre gutter, og deres norske venner, ble hetset, mobbet og utsatt for grov rasisme. Vi endte med å flytte. Anonymous poster hash: acf83...85b

Vi flyttet derfra vi også. Likte meg ikke så godt der. Men jeg savner nærheten til Steinbruvann da! :D

Skrevet

Selv om jeg ikke tar den nettsiden seriøst så kan jeg skrive under på at det er en skremmende utvikling. Våre tre gutter, og deres norske venner, ble hetset, mobbet og utsatt for grov rasisme. Vi endte med å flytte. Anonymous poster hash: acf83...85b

Vi flyttet derfra vi også. Likte meg ikke så godt der. Men jeg savner nærheten til Steinbruvann da! :D

Det er mange flotte plasser der, ja, så det er synd miljøet har blitt som det har blitt.

Skrevet (endret)

Det er dart det der.... Hadde det vært et intervju med utlendinger som føler seg truet sv norske ungdommer ville pipa fått en annen lyd.

Ja; fyret har hovedfokus på negative sider ved islam. Men det som står der er slikevel fakta. Intervjuer, målinger, statistikker osv... De legger dette frem og det er ikke å være rasist... Jeg bor ikke i bænærheten av dette stedet engang, men ungdomsskolen mine barn (desverre) kommer til å gå på består av ca 85 % innvandring. Min samboer, hans brødre og alle hans kammerater og venninner har gått på den skolen. Og ALLE forteller om det samme. Gjenger, forskjellsbehandling, norske elever får ikke spise matpakkeproduksjon sin om de muslimske har faste, ikk ta igjen, dt er synd på de osv.... Jeg kommer til p søke mine barn inn på en annen u.skole nettop pga dette....

Jeg har muslimske venner, barns mine har muslimske venner. Jeg er ingen rasist, men jeg tør å si at det er en skremmende utvikling!

Endret av 2trollunger;)
Skrevet

Ja, vi bor rett utenfor bildet i artikkelen og vi opplever ikke den virkeligheten i det hele tatt, med gutter i tilsvarende alder.

Så derfor kan du ikke tro at dette er virkeligheten til disse to guttene som er intervjuet?

Anonymous poster hash: 304e7...815

Skrevet

Så derfor kan du ikke tro at dette er virkeligheten til disse to guttene som er intervjuet?

Jo, men ikke at det er representativt.

Skrevet

Jo, men ikke at det er representativt.

Andelen etnisk norske som velger å flytte ut pga miljøet sier noe annet.

Skrevet

Jeg er glad for at mine barn slipper å vokse opp i Groruddalen, for å si det sånn. Jeg er møkka lei av norske politikeres naivitet og rosamaling av innvandrermiljøet. Den såkalte integreringspolitikken har slått så til de grader feil, og selv om det sikkert er håpløst sent å rette opp alle feilene, er det lov å håpe at den nye regjeringen kan bøte på enkelte av skadene som er gjort. Integrering er fremdeles stikkordet, og enkelte politikere har tydeligvis aldri forstått hva dette ordet innebærer.

Anonymous poster hash: e17e2...8c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...