Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Til dessert på nyttårsaften fikk vi servert krumkake formet som en liten skål med krem og skikkelig varm skogsbærsaus. Det ble mye skryt, nydelig dessert. Men det syntes ikke jeg. Kremen smeltet og kaken ble myk. Ble jo bare gørr. Og i helgen ble det servert hjemmelaget vaniljeis med rykende varm bringebærsaus. Det så ut som når ungene rører sammen riskrem og saus på julaften. Anonymous poster hash: 110f6...02d
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Jeg vil gjerne ha den varm. Men ikke så varm at jeg ikke kan spise den uten å brenne meg. Får en dessert når vi er i Kroatia som er kjempegod! Det er lunka pannekaker, med krem og vaniljeis i. Oppå her er varme bringebær. Det er såå utrolig godt! Altfor godt
Optatium Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Syns det er veldig godt med varm saus, men er enig i at det ikke alltid er like delikat ;-)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Varm saus smaker best. Nam nam!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Varm. Anonymous poster hash: 082db...f51
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #7 Skrevet 15. januar 2014 Ja, romtemperert kan jeg gå for, men ikke så varm at alt bare blir gøsj Anonymous poster hash: 110f6...02d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå