Gå til innhold

oj, de ser slitne ut etter å ha fått barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare så på herr eriksen at det nok er noen våkenetter der, ja. alt er ikke idyll når man får barn ;)

Anonymous poster hash: d74f5...400
Videoannonse
Annonse
Skrevet

who?

Anonymous poster hash: 0612c...83f

Skrevet

Hvor gammel er han forresten? Ser ut som han er langt oppe i 40 årene!

Anonymous poster hash: 2a50f...c8b
Skrevet

Herr Eriksen?

Anonymous poster hash: 76c13...f28
Skrevet

usedvanlig rynkete og mye linjer til å være frontalkjemper for et kosthold som blant annet skal sørge for masse energi og overskudd. ser ikke ut som det er mye overskudd igjen der. men sånn går det når babytid går til stressetid og skjemavelde. eller så er det all kranglinga på nette som sliter han ut. ikke godt å si.

fyren fylte akkurat 30 og har mer rynker enn min kjederøykende mann på 42.

Skrevet

usedvanlig rynkete og mye linjer til å være frontalkjemper for et kosthold som blant annet skal sørge for masse energi og overskudd. ser ikke ut som det er mye overskudd igjen der. men sånn går det når babytid går til stressetid og skjemavelde. eller så er det all kranglinga på nette som sliter han ut. ikke godt å si.

fyren fylte akkurat 30 og har mer rynker enn min kjederøykende mann på 42.

Føles det godt sånn langt inn i margen å rakke ned på andre mennesker når du er anonym?

Kanskje du bør begynne å feie for egen dør før du prøver å ta andres..... med en kjederøykende mann så er det sannelig litt å ta tak i hvis dere selv har barn....

Anonymous poster hash: 755a4...7db

Skrevet

Oj... hadde hatt behov for litt photoshop han også ja.

Anonymous poster hash: 88f68...2df

Skrevet

Link?

Anonymous poster hash: 49081...2bb

Skrevet

Så mye som hun photoshopper seg sjæl kunne hun kanskje påkosta mannen sin litt airbrush også?? Han trenger vitaminer, D-vitaminer og jern tror jeg.

Anonymous poster hash: cf87f...c87

Skrevet

Så merkelig! Tenkte akkurat på det samme.

Anonymous poster hash: b84a9...b22

Skrevet

Gidder ikke klikke på linken engang!

Han er vel kun et menneske, han også.

Anonymous poster hash: 57650...3b4

Skrevet

Så mye som hun photoshopper seg sjæl kunne hun kanskje påkosta mannen sin litt airbrush også?? Han trenger vitaminer, D-vitaminer og jern tror jeg.

Anonymous poster hash: cf87f...c87

Ikke særlig peiling du.... ;)

Anonymous poster hash: 755a4...7db

Skrevet

Hun må jo bruke myyyye tid på å dolle seg såpass for en handletur?

Ikke rart hun fryser med silkebluse og miniskjørt i -15.

Anonymous poster hash: 9c5ac...506

Skrevet

Har selv sett de på Gardermoen , hun virket videre sur og stresset. Så alt er nok ikke bare en dans på roser. Selv om hun liker og fremstille det slik

Anonymous poster hash: 1d8cc...9c3

Skrevet

Søvnmangel legger til ti år, men heldigvis bare midlertidig :)

Skrevet

Hun kommer aldri til å innrømme at de er slitne. Han ser sikkert bare sliten ut pga lyset eller innstillingene på kameraet tenker jeg ;P

Anonymous poster hash: 2cf14...a0c

Skrevet

han har da alltid sett sånn ut. jeg kan merke på måten hun skriver på (indirekte) at hun er sliten. men er da ikke unormalt. men jeg syns det var deilig å slippe å tenke så mye på utseende dem første tiden. hadde ikke orket å prioritere å krølle håret mitt og finne det perfekte antrekk, ikke engang den perfekte pysjbuksa med matchende tøfler. deilig å bare være sløkkis en stund. men så kommer behovet for å stæsje seg opp litt igjen heldigvis. glad jeg ikke lever av det!

Anonymous poster hash: 0612c...83f

Skrevet

han har da alltid sett sånn ut. jeg kan merke på måten hun skriver på (indirekte) at hun er sliten. men er da ikke unormalt. men jeg syns det var deilig å slippe å tenke så mye på utseende dem første tiden. hadde ikke orket å prioritere å krølle håret mitt og finne det perfekte antrekk, ikke engang den perfekte pysjbuksa med matchende tøfler. deilig å bare være sløkkis en stund. men så kommer behovet for å stæsje seg opp litt igjen heldigvis. glad jeg ikke lever av det!Anonymous poster hash: 0612c...83f

Hun skrev jo før hun fødte at hun gledet seg til å vise leserne at det gikk an å være skikkelig organisert, alltid flott og velstelt og alt perfekt selv om man har baby i hus. Derfor kan hun nok ikke vise leserne noe annet heller!

Anonymous poster hash: 2cf14...a0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...