Gå til innhold

Hvor mange fiskepinner spiser dere til middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fiskepinner betegnes ikke som middag her i huset.. usj.

Anonymous poster hash: 97650...a13
Skrevet

Det har jeg aldri spist. Vi spiser ordentlig fisk.

Hvorfor svarer du da?

Anonymous poster hash: cca85...dec [/

Det blir laga av ordentleg fisk om ein lagar det sjølv. Kjempegod oppskrift inne på godfisk.no.

Skrevet

Helt herlig!!

Noen spør et enkelt spørsmål om hvor mange fiskepinner folk spiser. Istede for å bare la vær å svare når man ikke spiser det må jo bare visse benytte sjansen til å forhelliggjøre seg selv med å rope ut at sånn dritt spiser man ikke, lager kun selv osv. Herregud kjerringer.

Anonymous poster hash: bf04c...8da

Skrevet

De fra Findus spiser jeg 4-6 stykker av, synes til og med de er gode kalde jeg og kan godt ta enda et par stykker til kvelds om det er flere igjen.... Er visst helt gaaal jeg som liker sånt "søppel" ;)

For å rettferdiggjøre meg selv får jeg vel presisere at vi ikke spiser det så ofte da, en gang annenhver måned kanskje. Enkel middag på en travel dag, fiskepinner, potetstappe fra frysedisken og råkost, ungne digger det.

Anonymous poster hash: 55f0c...dbb
Skrevet

Helt herlig!!

Noen spør et enkelt spørsmål om hvor mange fiskepinner folk spiser. Istede for å bare la vær å svare når man ikke spiser det må jo bare visse benytte sjansen til å forhelliggjøre seg selv med å rope ut at sånn dritt spiser man ikke, lager kun selv osv. Herregud kjerringer.

Anonymous poster hash: bf04c...8da

Hahaha :lol: Tuller du?? Står det noen som helst plass i HI at hun mener findus? Hvorfor kan ikke vi som lager av fileer svare? Kjerring sjøl :P

Anonymous poster hash: 76236...d30

Skrevet

Ca åtte fiskepinner spiser jeg. Med hollandaise, grønnsaker og tre poteter.

Anonymous poster hash: e8dc8...ca9

Skrevet

8 - 10 av Findus sine. Visste ikke at de var så fryktelig usunne. Baker de i ovnen uten fett.

Noen som har oppskrift på litt sunnere varianter og som barna liker?

Anonymous poster hash: a8f69...c44

Skrevet

Nei, du, jeg sitter ikke og TELLER hvor mange fiskepinner jeg spiser, gitt..

Anonymous poster hash: 7362b...b14

Litt praktisk å ha sånn noenlunde oversikt om man skal steke 15 eller 70 når man skal lage middag. Så ikke dumt å ha litt oversikt.

Skrevet

8 - 10 av Findus sine. Visste ikke at de var så fryktelig usunne. Baker de i ovnen uten fett.

Noen som har oppskrift på litt sunnere varianter og som barna liker?

Anonymous poster hash: a8f69...c44

De fra Findus er ikke så gale, de er det faktisk en fiskefilet inni. Men mange av de billige variantene inneholder oppmalt "fiskemasse" og de er det mye rart i, også palmeolje og andre ting man bør holde seg unna...

Her er en oppskrift på hjemmelagede, ikke så vanskelig det heller, men litt mer tid trenger du jo.

http://www.godfisk.no/Oppskrifter/Norge/Hjemmelagde-fiskepinner

Anonymous poster hash: 55f0c...dbb

Skrevet

Jeg bruker torskefilet. Lager remser, dypper i mel, så i egg og så i griljermel!

Anonymous poster hash: 0a335...9b8

Skrevet

Spiser 5 stk . Den steketorsken så god ut , må prøves :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...