Gå til innhold

Noen som har peiling på lavt stoffskifte her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt prøver nå men har også tatt de samme blodprøvene tidligere. Da var det et resultat som var godt innenfor normalen (ths? etter eller annet) men den andre var bare så vidt innenfor normalen.

Noen som kan forklare meg litt om dette?

Gryunnen til at jeg tar disse prøvene er fordi jeg har alle symptomene på lavt stoffskifte, men er blitt diagnostisert med fibromyalgi...noe som jeg ikke slår meg til ro med!

Anonymous poster hash: b9efc...5f6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt prøver nå men har også tatt de samme blodprøvene tidligere. Da var det et resultat som var godt innenfor normalen (ths? etter eller annet) men den andre var bare så vidt innenfor normalen.

Noen som kan forklare meg litt om dette?

Gryunnen til at jeg tar disse prøvene er fordi jeg har alle symptomene på lavt stoffskifte, men er blitt diagnostisert med fibromyalgi...noe som jeg ikke slår meg til ro med!

Dette lurer jeg og på... Jeg har de fleste av symptomene jeg også, men den prøven som ble tatt i starten av svangerskapet viste normale funn...

Anonymous poster hash: ccde3...fa0

Skrevet

De fleste som har lavt stoffskifte har den autoimmune varianten, Hasimoto. Den påvises med en prøve som heter Anti-TPO. Kan du sjekke om den er tatt? Isåfall hva var verdien? Er den ikke tatt, så må den tas for å gi et klart svar.

Skrevet

Det kan ikke være samme typen lavt stoffskifte jeg har i alle fall, betennelse i skjoldbruskkjertelen og TSH på 50 før det ble behandlet/riktig dose levaxin. Har legen peiling? Ikke alle almennleger er så stø på dette. Du kan høre med en spesialist på området, en endokrinolog. Husk at symptomene på lavt stoffskifte er mange og vanlige for mang ulike sykdommer..

Anonymous poster hash: e4747...70f
Skrevet

Det kan ikke være samme typen lavt stoffskifte jeg har i alle fall, betennelse i skjoldbruskkjertelen og TSH på 50 før det ble behandlet/riktig dose levaxin. Har legen peiling? Ikke alle almennleger er så stø på dette. Du kan høre med en spesialist på området, en endokrinolog. Husk at symptomene på lavt stoffskifte er mange og vanlige for mang ulike sykdommer..

Anonymous poster hash: e4747...70f

Legen skal konferere med en endokrinolog etter at prøvesvarene er kommet...Hvorfor kan det ikke være den samme typen laft stoffskifte du har?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...