Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 og han spurte om jeg grua meg. Tøff som jeg (ikke) er så sa jeg "neida". Så målte han blodtrykk og puls, som var noe høyere enn vanlig. Så jeg grua meg visst litt likevel. Busted! Anonymous poster hash: 98d4f...ff1
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Legen min hadde sagt at det var ganske vondt å ta den så jeg var skikkelig kvalm før han begynte fordi jeg var så redd for hvor vondt det var. Når du kommer å tror at det kommer til å gjøre kjempe vondt,så ble det bare barnemat iforhold til hva jeg hadde tenkt hehe Anonymous poster hash: 23543...eba
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Jeg husker jeg var mest nervøs for å virke skikkelig pysete ovenfor min lege. Han er litt lekker men det gikk jo så bra hehe. Anonymous poster hash: 2fb8e...d66
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Jeg fikk bedøvelse, to ganger. Men staven skulle litt lenger bort enn han beregnet. Så var ikke bedøvet hele veien. Den siste centimeteren var vond. Jeg sa "au" flere ganger og trakk til meg beina. Smiler når jeg tenker på det nå, men han syns sikkert jeg var en liten pingle, nesten litt ydmykende der og da Anonymous poster hash: 98d4f...ff1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå