Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Bhg hadde bråbestemt seg i går for at ungene skulle gå på ski i dag. Noe jeg ikke visste om, og jeg hadde ikke tenkt å kjøpe inn før neste vinter. Men min var eneste av de store på liten avd som ikke hadde og det var såklart veldig sårt for han. Så nå skal jeg kjøpe så han og får gå med de andre barna (synes forøvrig det er litt dårlig av bhg å gjøre sånt uten å varsle oss foreldre på forhånd, eller har alle andre 2,5-3 åringer ski?? ) SÅ over til selve spm her Hvor for en tak i ski til de minste med justerbar binding til å ha rett på skoene? Ser at gsport har, men de er ikke på lager i nærheten av der vi bor.. Anonymous poster hash: 88063...c9b
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Vi bruker å kjøpe ski til ungene på Obs.Har aldri hatt slike som bruker på vanlige sko. De sitter gjerne ikke ordentlig og vi vil at ungene skal synes det er gøy å gå på ski. Anonymous poster hash: ca73e...aaa
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 ok takk for svar og tips føler meg som den dårlige mammaen som ikke har kjøpt ski.. huff.. da blri det å søke litt på finn.no Anonymous poster hash: 88063...c9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå