Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Har han kondomet på hele akten? Her bruker vi å sette det på sånt ca. midt i akten. Er det stor tjangse for at det skal gå galt da? Anonymous poster hash: 0795e...df7
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 ja,hele akten igjennom.Ikke sjans i havet om jeg vil bli gravid igjen! Selvsagt kan han lekke litt før han har på kondom.men det vet du,så da kan det ikke være så farlig om du blir gravid igjen da eller? Anonymous poster hash: d4fc8...9cc
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 ja,hele akten igjennom.Ikke sjans i havet om jeg vil bli gravid igjen! Selvsagt kan han lekke litt før han har på kondom.men det vet du,så da kan det ikke være så farlig om du blir gravid igjen da eller? Anonymous poster hash: d4fc8...9cc Jeg har ønsker ikke å bli gravid igjen, men kondom er det eneste jeg tåler. Og det er liksom bare blitt til at vi ikke har kondomet på hele akten. Men det jeg egentlig lurer på, hvor stor er sjansen. Er det bare teoretisk eller er det noen som vet om noen som er blitt gravide på den måten? Anonymous poster hash: 0795e...df7
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Jeg ble gravid med kondomen på jeg Den var på under hele akten Anonymous poster hash: 9cf1b...634
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Jeg tåler heller ingenting annet så eneste alternativet er kondom å det blir brukt bare på slutten, har blitt gravid to ganger på den måten så nå når vi ikke har tenkt til å få flere må vi nok begynne å bli mer forsiktige. Anonymous poster hash: 76fcf...394
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Jeg ble gravid med kondomen på jeg Den var på under hele aktenAnonymous poster hash: 9cf1b...634 Oj, da har dere vært "uheldig". Kondomer er jo 99 % sikre. Anonymous poster hash: abd37...c6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå