Gå til innhold

Hva syns dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi,veldig fin!

Jeg ser sjelden bryllupskjoler jeg synes er veldig fine,alle skal jo ha slike ermeløse som slutter rett over puppene og de synes jeg er mindre pene rett og slett.Men denne var litt romersk-inspirert og var veldig vakker med detaljene.

Tror den blir fin både med og uten langt slør :)

Anonymous poster hash: 12ea4...5c0
Skrevet

Nyyyydelig enkel kjole som jeg personlig liker best uten slør :-). Blir litt kræsj med mye stasj til en så elegant kjole

Anonymous poster hash: 3e2ef...b1d

Skrevet

Med slør. Uten ser den ut som min bestemors underkjole.

Anonymous poster hash: 2119c...c6a
Skrevet

Nydelig rygg!! Litt usikker på hva jeg synes om fronten, den ble etter min smak nesten litt for enkel. Tror den vil kle en dame som ikke er så tynn som denne modellen bedre. 

Anonymous poster hash: 2b1e1...17b
Skrevet

forresten,så ikke at den var gjennomsiktig på ryggen,da var den ikke SÅ fin...Du kan jo ikke ha på deg bh??

Anonymous poster hash: 12ea4...5c0
Skrevet

Passer den best med eller uten slør?

http://www.temperleylondon.com/shop/augustina-dress.html

Anonymous poster hash: 70382...533

kjolen var kjempefin! Men sløret som var på bildet likte jeg ikke så godt (jeg liker litt mindre slør som ikke tar så mye plass). Kan godt være det blir fint med et annet slør, men den var jo kjempefin uten slør også den!!:)

Skrevet

Syntes ikke noe særlig om den..Kanskje fin på en som er syltynn og blek og blond.
Uten sløret som var på bildet i alle fall, men sikkert finere med et annet tradisjonelt slør som passer til kjolen

Skrevet

Kjempefin, men uten slør

Anonymous poster hash: 48f2e...201
Skrevet

Den var heeeelt nydelig :)

Ville forøvrig hatt den uten sjal. Kjolen var helt sinnsykt flott av seg selv :) Go for it!

Skrevet

Den var heeeelt nydelig :)

Ville forøvrig hatt den uten sjal. Kjolen var helt sinnsykt flott av seg selv :) Go for it!

Haha! Ikke sjal, men slør ;)

Skrevet

Uten slør, men med et lite og enkelt diadem. Nydelig kjole!

Anonymous poster hash: fddae...f7f
Skrevet

Jeg kan godt like denne stilen, men denne kjolen syns jeg ble litt for kjedelig.

Anonymous poster hash: 1db72...d6d
Skrevet

Uten slør - definitivt. :)

Skrevet

uten slør, men kanskje med et diadem eller noe..

Anonymous poster hash: 68d7f...42c
Skrevet

Nydelig kjole, spesielt oventil. Eneste at skjørtet kunne vært "større" og mer fluffy. Uten slør :)

Skrevet

Utrolig kjedelig kjole!

Anonymous poster hash: a9d15...627
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Fin kjole, særlig i ryggen, likte ikke så godt fronten. Definitivt uten slør, i alle fall uten det sløret som er på bildet. 

Skrevet

Fin, selv om den ikke er min smak. Syns kanskje slør blir i meste laget.

Skrevet

Stilen og fasongen liker jeg kjempegodt, men synes hoftene fikk veldig rar fasong i akkurat denne...

Anonymous poster hash: de84e...cb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...