Gå til innhold

2 åringen tør plutselig ikke legge seg i senga mer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han må sovne sammen med en av oss og så bæres tilbake i senga... hva kan vi gjøre? Han har lys på.

Anonymous poster hash: 57d40...e98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde også en periode i samme alder. Fikk sovne i vår seng og bæres inn på sitt rom. Vi begynte å være mer på rommet å leke og lagde oss etterhvert koselige leggerutiner med lesing, og så løste det seg av seg selv. Det hjalp også med stor seng.

Anonymous poster hash: aad09...b8b

Skrevet

Dytter

Anonymous poster hash: 57d40...e98

Skrevet

Sitter i samme situasjonen her selv...

For ca en månede siden, så ville han ikke sove i egen seng på sitt eget soverom.

Han har aldri hatt noe problemer med å sovne, og har sovet hele netter på eget rom siden han var 11 måneder.

Han våknet såpass mange ganger på natta, at jeg flyttet sprinkelsenga hans på rommet vårt. Der sov han i noen uker.. Men han ville ikke sovne alene, så jeg brukte alt fra 25 min til en time med å få han til å sovne så jeg kunne liste meg ut...

Nå etter jula har det gått såpass greit med søvn, så har satt sengen inn på rommet sitt igjen... I går sovnet han fort og sov natten igjennom. Nå i dag, så har han våknet kanskje 10 ganger og sover urolig og skriker fort etter meg.. Jeg har på dempet lys, beroligende musikk på kontoret (rommet ved siden av hvor jeg sitter nå) og går inn til han for å fortelle at jeg er i nærheten, og setter meg litt på kontoret og flyr litt sånn frem og tilbake...

Så noen råd tas med stor takk ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...