Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Jeg er veldig pen. Og veldig rik. Bor i et veldig stort hus. Og har en veldig bra jobb. Så jeg er på ingen måte narkoman. Men jeg bruker litt "smågodt" i helgene. Kan politiet pågripe meg? Ikke mot min vilje vel? Og hvis jeg begynner å gråte, lar de meg gå da? Anonymous poster hash: 1da13...d04
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Nei. Anonymous poster hash: 9ed77...5bd
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Hvordan får man seg en god jobb og blir veldig rik når man er så dum? Anonymous poster hash: c1c6d...995
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Haha! Jeg begynte å gråte da jeg ble tatt for butikktyveri som barn. De lot meg gå og meldte ikke i fra til foreldrene mine. Anonymous poster hash: b2813...824
*Miss Marple* Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Det skulle tatt seg ut å pågripe deg mot din vilje! Hva er det de tillater seg liksom? Bare si at du ikke vil du, og om de ikke er greie kan du godt felle en tåre eller ti. Det er aldri feil.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Jeg er veldig pen. Og veldig rik. Bor i et veldig stort hus. Og har en veldig bra jobb. Så jeg er på ingen måte narkoman. Men jeg bruker litt "smågodt" i helgene. Kan politiet pågripe meg? Ikke mot min vilje vel? Og hvis jeg begynner å gråte, lar de meg gå da? Anonymous poster hash: 1da13...d04 Skjønte ikke bæret av dette jeg Så hvis du knarker litt i helgene, så mener du politiet skal si at det er ok fordi du er pen, rik og har et stort hus og en bra jobb? Seriøst??
WonderWoman✌ Skrevet 15. januar 2014 #7 Skrevet 15. januar 2014 Dummeste jeg har hørt. Må nok mer enn tårer til for å slippe bot eller fengselstraff
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #8 Skrevet 15. januar 2014 Ja det hjelper ofte. Men neppe om du blir tatt for smågodt. Anonymous poster hash: c37e3...7e6
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. januar 2014 #9 Skrevet 15. januar 2014 Tja er du like pen når du gråter??
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 Tja er du like pen når du gråter?? Faktisk penere Anonymous poster hash: 1da13...d04
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #11 Skrevet 15. januar 2014 Skal bli morsomt å følge denne tråden, for det var jo mange som mente at hun ene her inne ikke skulle melde de ressurssterke naboene til bv og politi når de ikke fulgte norsk lov, for det var jo helt greit siden de kun brukte narkotiske stoffer når barna ikke var der. Anonymous poster hash: c2610...a94
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. januar 2014 #12 Skrevet 15. januar 2014 Tja er du like pen når du gråter?? Faktisk penere Anonymous poster hash: 1da13...d04 Pleier du å gråte blant folk slik at de kan vurdere, eller er dette bare din meining?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #13 Skrevet 15. januar 2014 Jeg et også veldig rik og pen. Det hjalp ikke å gråte, men et par ganger har det hjulpet å tilby sexuelle tjenester. Jeg er veldig myk i kroppen. Og veldig trang nedentil. Og jeg en veldig flink til å suge. Det er sånn jeg ble rik. Men om politiet er damer hjelper ingenting. De er bare så misunnelige. Fordi jeg er så rik og pen. Anonymous poster hash: a5495...608
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #14 Skrevet 15. januar 2014 Jeg er også veldig pen, men siden jeg bare er sånn passe rik hadde jeg aldri tatt sjangsen på å prøve! Ihvertfall ikke før jeg får råd til å pusse opp kjøkkenet. Anonymous poster hash: f4cb6...dfd
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #15 Skrevet 15. januar 2014 Gå å legg deg, fru åsta !! Anonymous poster hash: fa0aa...93c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #16 Skrevet 15. januar 2014 om det er en jævla kjekk politimann som pågriper deg,så kan du vel gråte et par krokodilletårer, ta han i skrittet og prøv å gjøre opp for dine synder in natura... Om det ikke hjelper,så kan du stikke et par tusenlapper ned i strikken på boxerens hans og se om han reagerer positivt på det..:Eller true med at din Viktige arbeidsgiver kommer til å saksøke han om du blir tatt. Heldig for deg som er så smart,vakker og rike og har så mange alternativer. Bare synd om det er ei damepoliti (som ikke er lesbisk) som kommer på døra di... Anonymous poster hash: b2264...439
MammantilNurket Skrevet 15. januar 2014 #17 Skrevet 15. januar 2014 (endret) Jeg er veldig pen. Og veldig rik. Bor i et veldig stort hus. Og har en veldig bra jobb. Så jeg er på ingen måte narkoman. Men jeg bruker litt "smågodt" i helgene. Kan politiet pågripe meg? Ikke mot min vilje vel? Og hvis jeg begynner å gråte, lar de meg gå da? Anonymous poster hash: 1da13...d04 Selvsagt hjelper det å skru på vannverket! Nyere forskning viser at politiet bare pågriper stygge mennesker som gir sitt samtykke til pågripelse. Dersom du skulle komme i klammeri med politiet går du selvsagt fri siden du er pen og rik, men for å være på den sikre siden (det kan jo hende de har en dårlig dag) bør du ha kort skjørt og/eller dyp utringning. Du kan også vurdere å tilby oralsex eller bakverk. Lykke til! Endret 15. januar 2014 av MammantilNurket
wilmus Skrevet 15. januar 2014 #18 Skrevet 15. januar 2014 Jeg er veldig pen. Og veldig rik. Bor i et veldig stort hus. Og har en veldig bra jobb. Så jeg er på ingen måte narkoman. Men jeg bruker litt "smågodt" i helgene. Kan politiet pågripe meg? Ikke mot min vilje vel? Og hvis jeg begynner å gråte, lar de meg gå da? Anonymous poster hash: 1da13...d04 Skjønte ikke bæret av dette jeg Så hvis du knarker litt i helgene, så mener du politiet skal si at det er ok fordi du er pen, rik og har et stort hus og en bra jobb? Seriøst?? Tviler litt på at dette er seriøst egentlig..?
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 15. januar 2014 #19 Skrevet 15. januar 2014 Jeg er veldig pen. Og veldig rik. Bor i et veldig stort hus. Og har en veldig bra jobb. Så jeg er på ingen måte narkoman. Men jeg bruker litt "smågodt" i helgene. Kan politiet pågripe meg? Ikke mot min vilje vel? Og hvis jeg begynner å gråte, lar de meg gå da? Anonymous poster hash: 1da13...d04 Skjønte ikke bæret av dette jeg Så hvis du knarker litt i helgene, så mener du politiet skal si at det er ok fordi du er pen, rik og har et stort hus og en bra jobb? Seriøst?? Tviler litt på at dette er seriøst egentlig..? Ja, du har vel et poeng der Er så mye rart å lese herinne, at man blir nesten ikke forundret lenger.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #20 Skrevet 15. januar 2014 Trolleri, trollera Don't feed the troll Anonymous poster hash: e0cd7...152
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #21 Skrevet 15. januar 2014 Det er vel forsket på? Mener å ha hørt det, har ikke noe konkret å vise til. Men jenter som gråter får mildere straffer. Anonymous poster hash: 3203f...0d4
Berta_78 Skrevet 15. januar 2014 #22 Skrevet 15. januar 2014 http://mobil.dn.no/article2668291.ece?REF=dispatched
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #23 Skrevet 15. januar 2014 Jeg tror du har en god mulighet, grin i vei. Ps om vi møtes på byen, ta med godterposen. Anonymous poster hash: 6adb0...5f1
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #24 Skrevet 15. januar 2014 Å hjelp, hva med meg som hverken er rik eller pen og som godt kan kjøpe smågodt på en hverdag Anonymous poster hash: ca457...ef3
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #25 Skrevet 15. januar 2014 Begynte selv å gråte engang jeg ble pågrepet av politiet og de ville visitere meg fordi en vekter angivelig mente jeg hadde stjålet noe i en butikk, mens i virkeligheten hadde jeg puttet min egen lypsyl i jakkelommen. Fikk helt sjokk og politimannen fyrte seg opp og sa at krokodilletårer hjalp ikke nå. De tok feil og beklaget så klart, sendte klage til vekterselskapet og jeg tror vekteren fikk advarsel siden han ikke var sikker på at jeg faktisk hadde stjålet noe. Anonymous poster hash: 74eeb...0fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå