Gå til innhold

Orlando med 3-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orlando med 3-åring?

Hei! Er det noen som har vært i Orlando med små barn? Jeg har mulighet for å leie et stort fint feriehus m basseng og masse annen luksus ganske billig av en familievenn. Dette blir da evt i februar og hvis vi vil kan vi da være så lenge som 3-4 uker.

Det jeg lurer litt på er om en 3-åring kan ha noe glede av denne reisen, eller blir det bare slitsomt for alle? Det er jo en lang flyreise. Og hva med disse parkene, er det noe som passer for en 3-åring? Jeg har veldig lite peiling på Orlando, men jeg synes jo det høres fristende ut med shopping, god mat og litt sol + kanskje noen opplevelsesparker :) Vi får sikkert muligheten igjen ved en senere anledning, men akkurat nå passet det bra å ta ut ferie for både mannen og meg.

Tar gjerne i mot tips om Orlando og hører andres erfaringer derfra!

:-)

Anonymous poster hash: 6e325...0ba

Videoannonse
Annonse
Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Ja, en treåring vil ha glede av en slik tur. Disney (det er flere parker, må tas over flere dager) har mye som passer til aldersgruppen, ved siden av det er det flere fornøyelsesparker dere kan oppsøke (blant annen Legoland). Jeg har reist såpass langt med små flere ganger og det har vært uproblematisk. God tur!

Skrevet

Ja, en treåring vil ha glede av en slik tur. Disney (det er flere parker, må tas over flere dager) har mye som passer til aldersgruppen, ved siden av det er det flere fornøyelsesparker dere kan oppsøke (blant annen Legoland). Jeg har reist såpass langt med små flere ganger og det har vært uproblematisk. God tur!

Jeg er ikke enig i at det er mye som passer den aldersgruppen. Har vært der med seksåringen min, og det var ikke mye som passet for hans alder (var i flere parker).

Men det kan være en super tur for det altså! Skal dit igjen i år med en Niåring og ettåring :)

Anonymous poster hash: 27b5f...99f

Skrevet

Synes absolutt det er mye for en på 3 år (og en på 6 år). Hadde absolutt dratt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...