Gå til innhold

Jeg har begynt å onanere litt oftere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og her om dagen etter sex med mannen sa han at jeg hadde blitt strammere der nede :hakeslepp: 

- og lurte på om jeg hadde trent..  :laugh:

Hjelper det, eller er det jeg som tenker litt for enkelt nå ? :huh:  

Anonymous poster hash: e39f3...5a1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og her om dagen etter sex med mannen sa han at jeg hadde blitt strammere der nede :hakeslepp:

- og lurte på om jeg hadde trent..  :laugh:

Hjelper det, eller er det jeg som tenker litt for enkelt nå ? :huh:  

Anonymous poster hash: e39f3...5a1

Aner ikke, men man får vel kanskje strammet musklulaturen av det ;)?

Anonymous poster hash: c0506...24c

Skrevet

Muskulaturen trekker seg jo sammen ved orgasme, så det kan påvirke muskulaturen "der nede" ja :)

Anonymous poster hash: ef174...d03
Skrevet

Signerer #3. Trening hjelper jo på alle andre muskelgrupper så sikkert også på skjedemusklaturen. Jeg merker ihvertfall at sexen blir bedre og jeg har oftere lyst på sex med mannen år jeg onanerer ofte :fnise:

Anonymous poster hash: 8d6a5...550
Skrevet

Føler så skam når jeg gjør det, enda jeg er godt gift og fornøyd på alle plan der men jeg får meg ikke til og Gjøre det liksom når mannen er på tur eller andre ting.

Rett liksom at det skal skje noe med de jeg er glad I :(

Gjorde dette en gang mens min mann jobbet i Bergen for 15 år siden og da døde farmor mi dagen etter så har jeg nesten ikke gjordt det etter det .

Høres helt teit ut vet det men.

Anonymous poster hash: 215db...328

Skrevet

Føler så skam når jeg gjør det, enda jeg er godt gift og fornøyd på alle plan der men jeg får meg ikke til og Gjøre det liksom når mannen er på tur eller andre ting.

Gjorde dette en gang mens min mann jobbet i Bergen for 15 år siden og da døde farmor mi dagen etter så har jeg nesten ikke gjordt det etter det .

Du tror farmoren din døde fordi du onanerte? Eller tenker jeg feil?

Anonymous poster hash: b050d...1d5

Skrevet

Høres helt teit ut vet det men.Anonymous poster hash: 215db...328

Du tror farmoren din døde fordi du onanerte? Eller tenker jeg feil?Anonymous poster hash: b050d...1d5
Føler liksom litt slik da vet det høres helt teit ut men det har liksom festa seg i hode etter det da.

Skrevet

Du tror farmoren din døde fordi du onanerte? Eller tenker jeg feil?Anonymous poster hash: b050d...1d5
nå lo jeg faktisk høyt :D glad mannen ikke er hjemme så jeg måtte forklart hva det var ;)

Beklager det med farmoren din da hi :(

Anonymous poster hash: 08408...88d

Skrevet

Har du vokst opp og "lært" at onani er synd?

Det er dessverre en del som har det.

Jeg tror at vi ikke hadde vært laget slik at det var godt å onanere hvis vi ikke skulle kunne nyte det.

Det skader absolutt ingen andre at vi gjør det. Det gir gode følelser i kroppen, det reduserer stress.

Å gjøre det godt for seg selv når det ikke går ut over noen andre, det tror jeg ikke kan være en synd.

Det at din bestemor døde dagen etter har absolutt ingenting med det at du onanerte å gjøre!!!!!!

En god gud ville aldri straffe uskyldige på den måten fordi noen andre liksom "syndet"!

Hvis det ikke var meningen at vi skulle gjøre det så hadde vi nok blitt skapt på en slik måte at det var umulig for oss, og i hvert fall slik at det ikke var godt.

Det er ikke noe synd i å nyte de gode sidene ved kroppen som vi har fått.

Anonymous poster hash: 05a3d...5fe

Skrevet

Føler liksom litt slik da vet det høres helt teit ut men det har liksom festa seg i hode etter det da.

Okay.. Aldri gitt noen råd knyttet til dette før, faktisk aldri hørt om denne problemstillingen. Men jeg kan med ganske stor sikkerhet si at onaneringen verken var en direkte, eller indirekte årsak til din farmors død. Onaner og kos deg. Å avstå fra onanering vil ikke gjøre noe fra eller til, farmor er borte.

Kondolerer. Lykke til videre :)

C

Anonymous poster hash: b050d...1d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...