Lurifaxa Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Jeg har spurt om dette før, men spør igjen. Hvor kjøpe ammebh som er liten i omkrets men stori cupen? Jeg kjøpte denne: http://ammebutikken.no/produkt/372/bravado-embrace-amme-bh.aspx?farge=Sort i størrelse 75M. Men må har den blitt alt for stor rundt livet og må ned på 70. Men da har de ikke størrelse M, bare K. Har dere noen andre forslag på hvor jeg kan få tak i en ammebh. Jeg har kun denne ene og ingen andre bher som passer, så det er litt krise her!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Mammatrend.no tror jeg de har utvalg i str. Eller kansje change. Change har mye str i vanlig bh'r hvertfall. Men skal du ikke gå opp i cup når du går ned rundt? Det må hvertfall jeg.. Anonymous poster hash: 9cc65...1ec
Lurifaxa Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2014 Mammatrend.no tror jeg de har utvalg i str. Eller kansje change. Change har mye str i vanlig bh'r hvertfall. Men skal du ikke gå opp i cup når du går ned rundt? Det må hvertfall jeg.. Anonymous poster hash: 9cc65...1ec Jo, det er vanlig å gå opp. Så 70N skulle jeg vel ha hatt. Men fins det? K er det største hos Change. Har vært i butikken.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Her har de flere å velge i opp til K-cup, men M finner jeg ingen steder (har ikke hørt om så store før jeg ). Men kanskje det er verdt å prøve en K-cup i et annet merke, det er jo ofte litt forskjell på de synes jeg, og du kan jo bare sende tilbake om de ikke passer.. http://www.mammatrend.no/categories/ammebh?gclid=CMyv94WKgLwCFUNe3godDk8AmA Anonymous poster hash: 18dbf...be8
Lurifaxa Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2014 Men kanskje det er verdt å prøve en K-cup i et annet merke, det er jo ofte litt forskjell på de synes jeg, og du kan jo bare sende tilbake om de ikke passer.. Hmm.. kanskje? Verd ett forsøk. Føler jeg har noen monsterpupper siden det er umulig å drive opp store nok bher!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Hvor i landet bor du? Next to Nothing butikkene (Oslo området har et merke som heter Amoralia og de er veldig fine gode Anonymous poster hash: 2fd60...279
Lurifaxa Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2014 Hvor i landet bor du? Next to Nothing butikkene (Oslo området har et merke som heter Amoralia og de er veldig fine gode Anonymous poster hash: 2fd60...279 Jeg bor noen timer unda Oslo. Vet du om de har nettbutikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå