Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Tror jeg stikker ut på do og gjør noe med det Anonymous poster hash: 2dbed...d53
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Eller kanskje jeg skal ta med den nye, kjekke advokaten vi har fått Mulig det vil gi litt dårlige signaler...... HI Anonymous poster hash: 2dbed...d53
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 På jobb er man på jobb. Tror det må være mange der ute som har for lite å gjøre på jobb, siden dere har tid til å kjenne på sånne følelser. På jobb er det så travelt at der har jeg sikkert nok med å holde hodet over vannet og da er ikke tanker om sex det første man tenker på. Jeg tenker av og til på om jeg rekker å tisse før neste arbeidsoppgave... Anonymous poster hash: 17e3d...e31
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 På jobb er man på jobb. Tror det må være mange der ute som har for lite å gjøre på jobb, siden dere har tid til å kjenne på sånne følelser. På jobb er det så travelt at der har jeg sikkert nok med å holde hodet over vannet og da er ikke tanker om sex det første man tenker på. Jeg tenker av og til på om jeg rekker å tisse før neste arbeidsoppgave... Anonymous poster hash: 17e3d...e31 OK Anonymous poster hash: 2dbed...d53
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #7 Skrevet 15. januar 2014 På jobb er man på jobb. Tror det må være mange der ute som har for lite å gjøre på jobb, siden dere har tid til å kjenne på sånne følelser. På jobb er det så travelt at der har jeg sikkert nok med å holde hodet over vannet og da er ikke tanker om sex det første man tenker på. Jeg tenker av og til på om jeg rekker å tisse før neste arbeidsoppgave... Anonymous poster hash: 17e3d...e31 Men du har tid til å være her inne? Anonymous poster hash: 90976...153
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #8 Skrevet 15. januar 2014 På jobb er man på jobb. Tror det må være mange der ute som har for lite å gjøre på jobb, siden dere har tid til å kjenne på sånne følelser. På jobb er det så travelt at der har jeg sikkert nok med å holde hodet over vannet og da er ikke tanker om sex det første man tenker på. Jeg tenker av og til på om jeg rekker å tisse før neste arbeidsoppgave... Anonymous poster hash: 17e3d...e31 Men du har tid til å være her inne? Anonymous poster hash: 90976...153 Er ikke på jobb i dag. Anonymous poster hash: 17e3d...e31
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #9 Skrevet 15. januar 2014 Eller kanskje jeg skal ta med den nye, kjekke advokaten vi har fått Mulig det vil gi litt dårlige signaler...... HI Anonymous poster hash: 2dbed...d53 Hahaha! Kul smiley Anonymous poster hash: ca3b5...65d
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 Eller kanskje jeg skal ta med den nye, kjekke advokaten vi har fått Mulig det vil gi litt dårlige signaler...... HI Anonymous poster hash: 2dbed...d53 Hahaha! Kul smiley Anonymous poster hash: ca3b5...65d I know Anonymous poster hash: 2dbed...d53
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #11 Skrevet 15. januar 2014 Samme her! Skikkelig kåt i dag! Anonymous poster hash: 00757...bd1
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #12 Skrevet 15. januar 2014 Jøss, er dere ikke opptatt på jobb eller? Har ikke tid til å tenke på sånnt jeg... Anonymous poster hash: 0d748...836
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #13 Skrevet 15. januar 2014 På jobb er man på jobb. Tror det må være mange der ute som har for lite å gjøre på jobb, siden dere har tid til å kjenne på sånne følelser. På jobb er det så travelt at der har jeg sikkert nok med å holde hodet over vannet og da er ikke tanker om sex det første man tenker på. Jeg tenker av og til på om jeg rekker å tisse før neste arbeidsoppgave... Anonymous poster hash: 17e3d...e31 Og det har ikke slått deg at andre ikke har nøyaktig samme jobbsituasjon som deg?! Anonymous poster hash: 5dd63...ed3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå