Gå til innhold

Mareritt inatt :( Mannen hadde to kjærster helt åpent..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i drømmern godtok jeg det. Vi var på en hytte, så skulle han kjøre meg hjem og så dra til Stavanger til kjærsten sin:s Kalte hun ved navn hele tiden, men det navnet er borte nå. Og dette forholdet levde jeg i, selv om jeg ikke likte det. Fikk småpanikk når det slo meg at han skulle ha sex med henne den natten, mens jeg var hjemme med barna. Æsj.. Men fortsatt var alt bra mellom oss og vi skulle ikke gå fra hverandre eller noe. Han hadde bare to kjærster, meg og denne andre brunetten.

Våknet idag og var oppriktig lei meg, hadde skikkelig hjertebank og følte meg nedfor. Skikkelig drittmorgen. Tok en del sekunder fra jeg våknet til jeg skjønte at det bare var en drøm.

Har aldri drømt akkurat dette før da, men det var alt annet enn koselig.

Hater å ha sånne drømmer som føles så ekte. Kjenner jeg fortsatt er trist og lei meg, selv om jeg vet det bare var en drøm.. Blæææææææ:(

Måtte bare få det ut=/

Anonymous poster hash: c6f1e...d4e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt noen slike drømmer selv:/

Det verste var når jeg drømte at min kjære hadde sex med en annen jente, selv om vi var sammen.

Men det er på en måte en utrolig stor lettelse å våkne opp fra slike drømmer, og innser at alv bare var oppspinn:) :)

Har klemt godt på mannen uten å fortelle han hvorfor.

Jeg var bare glad for at han er ved min side, og at jeg heretter skulle begynne å ta ekstra godt vare på han.

Anonymous poster hash: f6ce0...20b

Skrevet

Jeg drømte at jeg fødte i natt. Jeg drømte at jeg våknet, og satt meg opp, og måtte presse babyen ut. Åh, for et nedpress! Jeg er forundra over at jeg ikke hadde tisset eller bæsjet på meg i søvne, for jeg drømte at jeg presset så mye at jeg var lilla i trynet, og da jeg skulle trekke pusten for å begynne på nytt, lagde brystet mitt hylelyder. Jeg våknet med smerter i korsryggen idag tidlig, så kan hende derfor jeg drømte om fødsel. Ikke at smertene var så gale, men kanskje de var det i natt? 

Anonymous poster hash: e8bcf...56a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...