Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Ungene er tidvis kranglete og morgengretne, greit nok. Men det verste er at jeg selv er veldig morgengretten. Jeg kan stå opp og ha en halvtime-time alene på badet om morgenen, føle at humøret er noenlunde, men så er det ingenting som skal til for å ødelegge det. Jeg kan bli masete og kjeftete, og det har en tendens til å forplante seg til ungene slik at de også går med piggene ute. Ikke så rart kanskje.. . Vet jeg må starte med meg selv, men hvordan..? Må nevnes at jeg sliter med depresjon, og er generelt lite glad, så det gjør det vel ikke lettere men. Ikke lett å bare "kurere" den heller, da det har vært slik noen år. Anonymous poster hash: a9526...43b
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Uavhengi av depresjon som jeg vet for lite om, så kan det hjelpe mye å sove nok (legge seg i tide), ha gjevn døgnrytme hele uka og å få i seg mat om morgenen slik at du får opp blodsukkeret. Anonymous poster hash: dde84...ada
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Uavhengi av depresjon som jeg vet for lite om, så kan det hjelpe mye å sove nok (legge seg i tide), ha gjevn døgnrytme hele uka og å få i seg mat om morgenen slik at du får opp blodsukkeret. Anonymous poster hash: dde84...ada Ja, vet det kunne nok blitt bedre med mer søvn. Får sjelden sovet mer enn 5-6 timer. Er nok litt b-menneske, og syns det er vanskelig å få lagt meg om kvelden. Men det rare er at jeg sjelden sover særlig mye mer i helgene også, selv om jeg har mulighet til et par timer tid da.. HI Anonymous poster hash: 8860b...5b5
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Søvnmangel (for lite søvn) er mat for depresjon! Jeg garvet det, og de gangene jeg ikke fikk sovet mer enn 5-6 timer, var humøret på bånn! Jeg er også b menneske, og har problemer med å finne roen om kvelden. Må liksom bare gjøre ditt og datt først min løsning ble sovepiøler rett og slett, i den perioden jeg var deprimert. Nok søvn og psykolog hjalp meg videre! Hør med legen din om dette kan være noe for deg.. Klemmer fra meg Jeg vet hvordan det er.. (Jeg blir fortsatt raskt morgengretten, men ikke på langt nær like ille som før )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå