Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Eller, jeg kommer jo ikke til å bli slem eller noe slikt, men jeg gidder ikke prøve å være snill mot alle hele tiden lenger. På jobben gjør jeg jobben min + en del til. Får ALDRI noe tilbake. Får kun negativ kritikk når de først skal prate med meg. Jeg gjør ting for folk i familien, men gjør jeg en feil så blir de drit sure osv. Vi får ALDRI besøk av familien vår. Vi har nevnt det for dem og får da tilbake at vi inviterer dem jo aldri. Vi har invitert dem ofte. Vi har invitert dem på middag, men da har de bare sittet der og ikke likt maten og sagt det høyt. Det har vært helt normal middag, ikke noe fancy greier. Og merkelig nok ting de liker ellers. Mannen min og jeg kjøpte hus for noen år siden, så lenge siden at vi nå skal flytte. Familien hans (med unntak av moren) har vært her 2 ganger og det kun i forbindelse med bursdag. Jeg gidder snart ikke mer. Jeg vurderer å bare bry meg om barna mine, mannen min og meg selv og resten kan klare seg selv uten å få noe hjelp, besøk etc.! Anonymous poster hash: 12a46...e18
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Så gjør det da, ikke gidd å være dørmatte for dem. Hvis de spør hvorfor du ikke inviterer til middag, sierdu at det er fordi de er frekke og ekle og klager på maten. Anonymous poster hash: fa78a...834
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 det er sånn i dag, de fleste tenker på bare på seg elv og sitt eget, passer bare på seg selv og alt til sitt eget nytte... så gjør det du og. VET åssen du føler deg Anonymous poster hash: d80f4...338
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 You go girl! Når de klager på at de aldri blir invitert neste gang, så si at du er lei av det maset der og at de aldri blir fornøyde. De kan invitere selv!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Sansynligvis føler de det samme om deg. Slutt å bry deg om dem som ikke gir nok tilbake med en gang og godta at du blir sittende veldig ensom på sikt. Anonymous poster hash: 060fe...6ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå