Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Trengte ikke å vite det da. Anonymous poster hash: fe9d4...c9a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Øh... i hvilken sammenheng følte hun det var naturlig å nevne det??? Anonymous poster hash: 450fe...af6
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 He he, det kunne godt min svigermor ha fortalt. Hun eier ikke filter og ingenting er flaut. Av og til kommer det godt med. En gang jeg lå med en vond rygg, kom hun over med noen stikkpiller som legen hadde gitt henne da hun hadde ryggproblemer, og de gjorde underverk, men jeg syntes jo det var dritflaut Tror bare det blir verre og verre med alderen. Anonymous poster hash: 232e8...184
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Ja, ikke sant. Anonymous poster hash: c302f...510
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 He he, det kunne godt min svigermor ha fortalt. Hun eier ikke filter og ingenting er flaut. Av og til kommer det godt med. En gang jeg lå med en vond rygg, kom hun over med noen stikkpiller som legen hadde gitt henne da hun hadde ryggproblemer, og de gjorde underverk, men jeg syntes jo det var dritflaut Tror bare det blir verre og verre med alderen. Anonymous poster hash: 232e8...184 Den skjønte jeg ikke. Hva var flaut med at svigermor kom med medisin til deg? Var det det at det var stikkpiller som var flaut? I så fall er det kanskje på tide å vokse opp, eller? Er vel ikke mer flaut å ta stikkpiller enn tabletter? Anonymous poster hash: 42f32...b6c
Gjest Skrevet 15. januar 2014 #7 Skrevet 15. januar 2014 Nummer 1: Er det unaturlig at svigermødre barberer høna si? Nummer 2: Alder har ingenting å si ang barbering, for hvem ønsker jungle der nede? Nummer 3: Noe holder man for seg selv, så smekk på fingern til svigermor
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #8 Skrevet 15. januar 2014 He he, det kunne godt min svigermor ha fortalt. Hun eier ikke filter og ingenting er flaut. Av og til kommer det godt med. En gang jeg lå med en vond rygg, kom hun over med noen stikkpiller som legen hadde gitt henne da hun hadde ryggproblemer, og de gjorde underverk, men jeg syntes jo det var dritflaut Tror bare det blir verre og verre med alderen. Anonymous poster hash: 232e8...184 Den skjønte jeg ikke. Hva var flaut med at svigermor kom med medisin til deg? Var det det at det var stikkpiller som var flaut? I så fall er det kanskje på tide å vokse opp, eller? Er vel ikke mer flaut å ta stikkpiller enn tabletter? Anonymous poster hash: 42f32...b6c Ikke flaut med stikkpiller eller å barbere seg, men at det er svigermor som kommer med slike ting kjenner jeg blir ubehagelig. Anonymous poster hash: 232e8...184
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #9 Skrevet 15. januar 2014 He he, det kunne godt min svigermor ha fortalt. Hun eier ikke filter og ingenting er flaut. Av og til kommer det godt med. En gang jeg lå med en vond rygg, kom hun over med noen stikkpiller som legen hadde gitt henne da hun hadde ryggproblemer, og de gjorde underverk, men jeg syntes jo det var dritflaut Tror bare det blir verre og verre med alderen. Anonymous poster hash: 232e8...184 Den skjønte jeg ikke. Hva var flaut med at svigermor kom med medisin til deg? Var det det at det var stikkpiller som var flaut? I så fall er det kanskje på tide å vokse opp, eller? Er vel ikke mer flaut å ta stikkpiller enn tabletter?Anonymous poster hash: 42f32...b6c Ikke flaut med stikkpiller eller å barbere seg, men at det er svigermor som kommer med slike ting kjenner jeg blir ubehagelig. Anonymous poster hash: 232e8...184 Altså, at svigermor forteller at hun glattbarberer seg er flaut og oversharing. At hun kommer med stikkpiller for å hjelpe deg når du trenger det ser jeg ikke på som noe som er flaut, kun snilt av svigermor. Anonymous poster hash: 42f32...b6c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 Merklig ting å nevne helt ut av det blå, men ingenting hun burde trenge å skjule om dere diskuterte noe i den gata eller det ellers falt seg naturlig å fortelle det. Du hadde jo uansett sett det om dere var i svømmehallen sammen eller liknende. Anonymous poster hash: 4d98e...28a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #11 Skrevet 15. januar 2014 He he, det kunne godt min svigermor ha fortalt. Hun eier ikke filter og ingenting er flaut. Av og til kommer det godt med. En gang jeg lå med en vond rygg, kom hun over med noen stikkpiller som legen hadde gitt henne da hun hadde ryggproblemer, og de gjorde underverk, men jeg syntes jo det var dritflaut Tror bare det blir verre og verre med alderen. Anonymous poster hash: 232e8...184 Den skjønte jeg ikke. Hva var flaut med at svigermor kom med medisin til deg? Var det det at det var stikkpiller som var flaut? I så fall er det kanskje på tide å vokse opp, eller? Er vel ikke mer flaut å ta stikkpiller enn tabletter?Anonymous poster hash: 42f32...b6c Ikke flaut med stikkpiller eller å barbere seg, men at det er svigermor som kommer med slike ting kjenner jeg blir ubehagelig. Anonymous poster hash: 232e8...184 Altså, at svigermor forteller at hun glattbarberer seg er flaut og oversharing. At hun kommer med stikkpiller for å hjelpe deg når du trenger det ser jeg ikke på som noe som er flaut, kun snilt av svigermor. Anonymous poster hash: 42f32...b6c Ok, kanskje jeg som blir lett flau. Det var jo snilt gjort. Anonymous poster hash: 232e8...184
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #12 Skrevet 15. januar 2014 Svigermoren min fant min vibrator bak en sofapute da hun skulleliksom rydde litt... Hehe... Hun tok den opp før hun skjønte hva det var. Anonymous poster hash: 4cf62...046
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #13 Skrevet 15. januar 2014 Svigermoren min fant min vibrator bak en sofapute da hun skulleliksom rydde litt... Hehe... Hun tok den opp før hun skjønte hva det var. Anonymous poster hash: 4cf62...046 Hvordan skulle hun ellers fått ryddet den opp? Håper du hadde vasket den før du gjemte den bak sofaputene. Anonymous poster hash: 4d98e...28a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #14 Skrevet 15. januar 2014 Svigermoren min fant min vibrator bak en sofapute da hun skulleliksom rydde litt... Hehe... Hun tok den opp før hun skjønte hva det var. Anonymous poster hash: 4cf62...046 Hvordan skulle hun ellers fått ryddet den opp? Håper du hadde vasket den før du gjemte den bak sofaputene. Anonymous poster hash: 4d98e...28a jeg leste feil jeg! Trodde det var svigermor sin vibrator hehe! Anonymous poster hash: be1f1...777
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #15 Skrevet 15. januar 2014 Svigermoren min fant min vibrator bak en sofapute da hun skulleliksom rydde litt... Hehe... Hun tok den opp før hun skjønte hva det var. Anonymous poster hash: 4cf62...046 Hvem i alle dager er det som lar vibratoren ligge slengt i sofaen?? Æsj! Anonymous poster hash: 13d09...51e
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #16 Skrevet 15. januar 2014 Mi mor barberer også hele dåsa. Sånn, da var det sagt. Nå håper jeg det går ut av systemet mitt. Synes ikke det er flaut, men er ikke sånt man trenger å vite. Særlig når man ikke kan skryte på seg det samme, hehe Anonymous poster hash: d1bab...d1b
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #17 Skrevet 15. januar 2014 Æsj, unødvendig Anonymous poster hash: edbcc...345
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #18 Skrevet 15. januar 2014 He he, det kunne godt min svigermor ha fortalt. Hun eier ikke filter og ingenting er flaut. Av og til kommer det godt med. En gang jeg lå med en vond rygg, kom hun over med noen stikkpiller som legen hadde gitt henne da hun hadde ryggproblemer, og de gjorde underverk, men jeg syntes jo det var dritflaut Tror bare det blir verre og verre med alderen. Anonymous poster hash: 232e8...184 Den skjønte jeg ikke. Hva var flaut med at svigermor kom med medisin til deg? Var det det at det var stikkpiller som var flaut? I så fall er det kanskje på tide å vokse opp, eller? Er vel ikke mer flaut å ta stikkpiller enn tabletter?Anonymous poster hash: 42f32...b6c Ikke flaut med stikkpiller eller å barbere seg, men at det er svigermor som kommer med slike ting kjenner jeg blir ubehagelig. Anonymous poster hash: 232e8...184 Altså, at svigermor forteller at hun glattbarberer seg er flaut og oversharing. At hun kommer med stikkpiller for å hjelpe deg når du trenger det ser jeg ikke på som noe som er flaut, kun snilt av svigermor. Anonymous poster hash: 42f32...b6c Ok, kanskje jeg som blir lett flau. Det var jo snilt gjort. Anonymous poster hash: 232e8...184 Du vet at stikkpiller skal opp i rumpa og ikke skjeden? Er det flaut å ta imot stikkpiller for da erkjenner du at du har rumpe? Anonymous poster hash: ba428...896
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #19 Skrevet 15. januar 2014 Stikkpiller ER flaut. Når du er over 10 år. Sånn er det bare. Anonymous poster hash: 5b3d8...91e
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #20 Skrevet 15. januar 2014 Stikkpiller ER flaut. Når du er over 10 år. Sånn er det bare. Anonymous poster hash: 5b3d8...91e Ikke bare meg da Anonymous poster hash: 232e8...184
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #21 Skrevet 15. januar 2014 Nummer 1: Er det unaturlig at svigermødre barberer høna si? Nummer 2: Alder har ingenting å si ang barbering, for hvem ønsker jungle der nede? Nummer 3: Noe holder man for seg selv, så smekk på fingern til svigermor For 15 år siden var jeg eneste av 70 jenter på skolen som barberte deler eller hele musa... Så det når vi dusjet eller skiftet. De fleste tok bare det som ville synes utenfor badedrakt når vi hadde svømming. Så at "alle" gjør det 15 år etter er morsomt Anonymous poster hash: c266e...e0b
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #22 Skrevet 15. januar 2014 Stikkpiller ER flaut. Når du er over 10 år. Sånn er det bare. Anonymous poster hash: 5b3d8...91e For min del var det MYE mer flaut da jeg var 9 enn det er nå. Anonymous poster hash: 2e8b7...608
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå