Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 rett og slett fordi kjæresten og jeg aldri klarer og ha en samtale, det er aldri noe fra han, ejg må starte, føre og drive samtalen, men jeg går tom for noe og snakke om jeg og, har ikke alltid bare problemer og diskutere heller. han snakker aldri om hvordan han har følt dagen sin har vert og gidder alt svare mer enn enkeltstavelse ord, til og med til andre jenter er han mere engsjert. kjenner jeg lurer på hvorofor, hvorfor er det sånn, er det noe galt med meg, hvorfor er det så galt av meg og vere så pratsom, er jeg slitsom, hva skal jeg gjøre nå da, hvorfor er jeg så kjedelig?? Anonymous poster hash: dcf4d...86c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Oj, det eneste jeg klarte å få med meg her er: Yyyyynk, syte, syte, ynk, syte, syte, åååh, staaakkars meg... Vet du, dersom du retter deg opp i ryggen, og går på med jernvilje for å nå et mål om å bli "mindre kjedelig", så får du det til. Om du virkelig vil! Det er jo noen som trives med å være litt sammensunket i ryggen og som ikke engasjerer seg særlig i samfunnstematikk, og som også snakker i litt sytete tone og kun aper etter hva andre har sagt/skrevet før dem. Ved første stjerneklare kveld, så setter du deg ut i kulda med en tekopp/vinglass, og mens du kikker ut i uendeligheten så skal du prøve å forestille deg hvordan du selv kan bli lykkelig. Om du visualiserer deg selv som en vital og spennende person, og dette får blodet til å bruse og du kjenner at dette er veien din å gå, så har jeg følgende tips: Lån deg en eller flere selvhjelpsbøker. Blant annet anbefaler jeg flere av forfatter Louise L. Hay, f.eks "Lev livet". Og "Slik sier du det", av Patricia McLagan. Og "The secret" av Rhonda Byrne, den er også fin. Du kan også ta kontakt med en personlig veileder for råd og veiledning. Deretter prøver du ut din nye stil foran speilet, og tar deretter skritt ut i verden. Ikke konsentrer deg om kjæresten din, for han høres veldig negativ ut. Og det er viktig at du siler ut alt negativt i livet ditt for å få det til. Dersom du får til å være en interessant samtalepartner sammen med andre, venner, familie og kollegaer eller folk på butikken, så vil problemene med kjæresten ofte ordne seg av seg selv. For da får du nok selvtillit til at han begynner å se på deg som spennende, eller så vil du se på han med nye øyne og håndterer han annerledes, og vil dermed ikke bli såret over hans mindre engasjement. Lykke til med prosjektet. Husk, om du virkelig vil, så får du det til! Anonymous poster hash: 69fbb...482
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Noen er bare sånn. Anonymous poster hash: efd40...802
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Min mann er også helt elendig på å prate om småting, om hva som har hendt den dagen ol. Det kan være ganske irriterende ved middagsbordet men vi har vent oss til det. Jeg og ungene snakker. Han spiser. Anonymous poster hash: c13f4...d38
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Jeg også har det slik. Før kunne vi prate i timesvis både på tlf og "live". Nå oppstår det taushet. Han gir meg liksom ikke noe. Bare overfladisk pjatt. Utrolig kjedelig. Anonymous poster hash: 6328f...b10
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Skjønner godt at du føler det slik, når typen din går i vei og engasjerer seg stort i andre damer Jeg ville tatt en slags hevn, og engasjert meg i andre menn samtalemessig. Kanskje han tar hintet da? Anonymous poster hash: 3e623...017
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå