Monajenten Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Kjøper selvsagt gave til babyen men vil kjøpe noe til mammaen også. Har tenkt på håndkrem og en god leppepomade men er det litt kjedelig?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Hvis det var til meg hadde det vært kledelig. Jeg ville satt myer pris på en pocetbok eller en ny ullstilongs. Anonymous poster hash: 10d0e...613
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Når jeg tenker meg om ble jeg egentlig mest glad for blomster og de som kom på besøk og hadde med kake eller noe annet godt. Anonymous poster hash: 10d0e...613
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Jeg fikk bare en blomst etter fødselen, fra min mamma, så jeg hadde blitt veldig glad for en blomst jeg :-) Kanskje et mammablad eller en god serie på dvd, hvis det er første ungen. Jeg satt hvertfall MYE i sofaen med puppen ute med lille, og leste eller så på tv samtidig... Anonymous poster hash: 44f9f...b3c
Våryr ✿ Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 (endret) Jeg fikk også lite blomster etter fødsel Det jeg ville blitt glad for:- at du kom på besøk med kake, boller eller f.eks hjemmelaget brød med pålegg, rundstykker e.l. Rett og slett at du vartet meg litt opp. - ull - en god shampo og balsam (jeg bruker sjeldent håndkrem og lipsyl) - et fint sjal- fine votterBlomster og litt oppvartning hadde vært luksus! Trenger ikke kjøpe noe mer da. Endret 15. januar 2014 av Våryr ✿
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Alt som smaker litt av luksus er en god ide synes jeg! Jeg fikk en stor eske med belgiske konfektsjokolader da jeg fødte. Det satte jeg pris på (og jeg ble rasende da mannen min spiste dem opp!). Ellers er all slags hjemmebakst supert, feks. kanelboller de kan ha i fryseren og bare varme opp igjen når de får besøk. Ei flaske sjampis som kan stå og vente på henne til etter barseltid/amming? Hvis hun er glad i spekeskinke kan du gå på en bedre matvarebutikk (Ultra feks) og be om et par hekto av den aller fineste skinka deres... nam. Blomster er også kjempekoselig, evt. en flott designvase å ha dem i? Lesestoff hadde vært poengløst for meg. Hadde knapt med tid til det og i alle fall ikke overskudd. Serie for tv hadde vært mer aktuelt. Anonymous poster hash: 82073...c19
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #7 Skrevet 15. januar 2014 Jeg hadde satt pris på hjemmelaga mat, muligens noe som kan fryses. Det var hektisk etter hjemkomst og middag/boller fra frys var noe jeg kunne trengt.Muligens et "gavekort" på babypass slik at mammaen kan få sove litt på dagtid? Ellers blomster, noen gode ullsokker ect.. Anonymous poster hash: f5933...6b4
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #8 Skrevet 15. januar 2014 - Ammeinnlegg i ull - Gavekort på fotbehandling (mine føtter var i alle fall vonde og stygge etter måneder med ødemer) - Varme sokker/vanter Synes venninna di er heldig som har deg:-) Anonymous poster hash: df892...0f2
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 15. januar 2014 #9 Skrevet 15. januar 2014 Jeg fikk gavekort på massasje av min mor! DET var fantastisk det, jeg brukte det ikke før babyen var tre mnd (separasjonsangst fra min side ) men Gud så godt det var da! Ellers har du fått mange fine tips over her
ROFL Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 Da jeg hadde fått første kom svigermor med ferdig middag, det var deilig det. Jeg satte også pris på velduftende dusjsåpe og god bodylotion. Tenk på ting som gjør dagen lettere for henne. Og egenpleie, siden kroppen føles ganske ramponert etter en fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå